Saturday, January 30, 2021

Martin 4-0-4, 4-1-1, Formation (association football)

Martin 4-0-4:

Martin 4-0-4 bylo americké tlakové osobní dopravní letadlo postavené společností Glenn L. Martin Company. Kromě použití leteckou společností původně ve Spojených státech ji jako RM-1G používala Pobřežní stráž Spojených států a námořnictvo Spojených států.

4-1-1:

4-1-1 je telefonní číslo pro pomoc s místním telefonním seznamem v Kanadě a Spojených státech. Do začátku 80. let byla čísla 4-1-1 a související volání 1-1-3 ve většině států zdarma.

Formace (fotbalový svaz):

V asociačním fotbalu formace popisuje, jak se hráči týmu obvykle umisťují na hřišti. Asociační fotbal je plynulá a rychle se pohybující hra a postavení hráče ve formaci nedefinuje jejich roli tak přísně, jako je tomu například u hráče ragby, ani nejsou ve hře epizody, kde se hráči musí ve formaci výslovně seřadit. Nicméně pozice hráče ve formaci obecně určuje, zda má hráč převážně obrannou nebo útočnou roli a zda má tendenci hrát směrem k jedné straně hřiště nebo centrálně.

Formace (fotbalový svaz):

V asociačním fotbalu formace popisuje, jak se hráči týmu obvykle umisťují na hřišti. Asociační fotbal je plynulá a rychle se pohybující hra a postavení hráče ve formaci nedefinuje jejich roli tak přísně, jako je tomu například u hráče ragby, ani nejsou ve hře epizody, kde se hráči musí ve formaci výslovně seřadit. Nicméně pozice hráče ve formaci obecně určuje, zda má hráč převážně obrannou nebo útočnou roli a zda má tendenci hrát směrem k jedné straně hřiště nebo centrálně.

419 (disambiguation):

419 může odkazovat se na:

  • 419, rok 419 n. L
  • 419 (číslo)
  • Podvody s poplatkem předem, známé také jako podvod 419 , nigerijský podvod a nigerijský podvod s převodem peněz
  • Předčíslí 419, což je předčíslí severozápadního rohu Ohia
  • 419, policejní set kód pro mrtvé lidské tělo
  • 419 (román) , oceňovaný román Willa Fergusona
  • Originální název románu Charlese Strossa Pravidlo 34
4-10-0:

Podle Whyteova zápisu pro klasifikaci parních lokomotiv představuje 4-10-0 uspořádání kol se čtyřmi předními koly, deseti poháněnými a spřaženými hnacími koly a bez zadních kol. Centrální tichomořská železnice El Gobernador , postavená v roce 1883, byla jedinou lokomotivou s tímto uspořádáním kol, která fungovala ve Spojených státech. Název „Mastodon" byl také použit pro tento typ, ačkoli tato přezdívka byla také omylem použita pro uspořádání 4-8-0, což vedlo k určitému zmatku. Zdroje odkazují na model 4-8-0 jako Twelve-wheeler. Později byly tyto lokomotivy pojmenovány „Super Mastodon's".

4-10-2:

Podle notace Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv podle uspořádání kol představuje 4-10-2 uspořádání čtyř předních kol, deseti poháněných a spřažených hnacích kol a dvou zadních kol. V Jižní Africe, kde bylo poprvé použito uspořádání kol, byl tento typ znám jako Reid Tenwheeler . Ve Spojených státech amerických to bylo známé jako jižní Pacifik na jižní Pacifik železnici a jako Overland na Union Pacifik železnici.

4-1000A:

4-1000A / 8166 je radiální tetroda určená pro použití v rádiových vysílačích. Model 4-1000A je největší ze série elektronek včetně modelů 4-65A, 4-125A, 4-250A a 4-400A. Tyto zkumavky sdílejí společnou konvenci pojmenování, ve které první číslo identifikuje počet prvků obsažených v zkumavce; tj . číslo „4" označuje trubici jako tetrodu, která obsahuje čtyři prvky, a druhé číslo označuje maximální kontinuální ztrátový výkon anody ve Wattech. Celá rodina elektronek může být použita jako oscilátory, modulátory a zesilovače.

Čtyři jedenáct čtyřicet čtyři:

„Four Eleven Forty-Four" nebo „4-11-44" je fráze, která se opakovaně používá v populární hudbě a jako odkaz na čísla údajně zvolená chudými afroameričany za účelem hazardu v loteriích. Ve Spojených státech to byla známá fráze v 19. a na počátku 20. století.

4-12-2:

Podle Whyteova zápisu pro klasifikaci parních lokomotiv představuje 4-12-2 uspořádání kol se čtyřmi předními koly, dvanácti spojenými hnacími koly a dvěma zadními koly. Toto uspořádání bylo pojmenováno Union Pacific typu, po jediné železnici, která ho používala, Union Pacific Railroad.

4-14-4:

4-14-4 , v klasifikaci Whyte notace parních lokomotiv podle uspořádání kol, je lokomotiva se čtyřmi předními koly, čtrnácti spřaženými koly v tuhém rámu a čtyřmi zadními koly.

Jižní plochá dráha 4-17:

Southern Speedway 4-17 je asfaltová závodní dráha o délce 3/8 míle, která se nachází v Punta Gorda na Floridě ve Spojených státech. Trať byla postavena v roce 1990 LeRoyem Davidsonem, který ji provozoval až do roku 1995. Začala svůj život hostujícím Super Late Models, pozdními modely, vozy sprintu, sportovci, upravenými koly, FASTRUCK, FASTKIDS a několika dalšími typy závodů. To sported jeden z největších polí pozdních modelů na jihu. Trať byla několikrát uvedena na obálce časopisu Circle Track Magazine jako jedna z horních kruhových skladeb v jihovýchodních Spojených státech.

Vedlejší sedmý akord:

Menší hlavní sedmý akord nebo vedlejší / hlavní sedmý akord je sedmý akord složený z kořene, vedlejší třetiny, dokonalé páté a hlavní sedmé. Lze na ni pohlížet jako na menší trojici s další hlavní sedmou. Při použití populární-hudební symboly, to je označováno m M7, m A7, - Δ7, MM7, m / M7, m (M7), min maj7, m ⑦, m 7, m 7+, atd. Například, vedlejší durový sedmý akord postavený na C, psaný jako Cm M7 , má výšky C – E –G – B:

Ligand 4-1BB:

4-1BBL se nachází na APC a váže se na 4-1BB, transmembránový glykoproteinový receptor typu 2 patřící do nadrodiny TNF, který je exprimován na aktivovaných T lymfocytech.

CD137:

CD137 je členem rodiny receptorů faktoru nekrotizujícího nádory (TNF). Jeho alternativní názvy jsou člen nadrodiny receptoru faktoru nekrotizující faktor 9 (TNFRSF9), 4-1BB a indukovaný aktivací lymfocytů (ILA). Zajímá je to imunology jako kostimulační imunitní kontrolní molekula.

Ligand 4-1BB:

4-1BBL se nachází na APC a váže se na 4-1BB, transmembránový glykoproteinový receptor typu 2 patřící do nadrodiny TNF, který je exprimován na aktivovaných T lymfocytech.

4-2-0:

Podle Whyteova zápisu pro klasifikaci parních lokomotiv představuje 4-2-0 uspořádání kol čtyř předních kol na dvou nápravách, dvou hnacích kol na jedné nápravě a žádných vlečených kol. Tento typ lokomotivy se často nazývá typ Jervis , jméno původního konstruktéra.

Rollin 'Stoned:

Rollin 'Stoned je čtvrté studiové album hip hopové skupiny Kottonmouth Kings v kalifornském Orange County. To bylo propuštěno 8. října 2002 pod Suburban Noize Records a Capitol Records. Kombinace rapu, punk rocku, reggae a alternativního rocku je Rollin 'Stoned možná dosud hudebně nejrozmanitější album Kings.

Vyladěný výfuk:

U spalovacího motoru lze geometrii výfukového systému optimalizovat („vyladit"), aby se maximalizoval výkon motoru. Vyladěné výfukové plyny jsou navrženy tak, aby odražené tlakové vlny dorazily do výfukového otvoru v určitém okamžiku spalovacího cyklu.

Politika jednoho dítěte:

Politika jednoho dítěte byla součástí programu určeného ke kontrole velikosti rychle rostoucí populace Čínské lidové republiky. Na rozdíl od politiky plánování rodiny většiny ostatních zemí, která se zaměřuje na poskytování antikoncepčních možností, které by ženám pomohly mít požadovaný počet dětí, stanoví limit počtu narozených rodičů, což z něj činí nejextrémnější příklad populace na světě plánování. Byl zaveden v roce 1979, upraven počátkem poloviny 80. let, aby umožnil venkovským rodičům druhé dítě, pokud bylo první dcerou, a poté trvalo další tři desetiletí, než vláda na konci roku 2015 oznámila návrat k limitu dvou dětí. Tato politika rovněž umožňovala výjimky pro některé další skupiny, včetně etnických menšin. Pojmu „politika jednoho dítěte" se tedy říká „nesprávné pojmenování", protože za téměř 30 z 36 let, které existovaly (1979–2015), mohla mít asi polovina všech rodičů v Číně druhé dítě.

Politika jednoho dítěte:

Politika jednoho dítěte byla součástí programu určeného ke kontrole velikosti rychle rostoucí populace Čínské lidové republiky. Na rozdíl od politiky plánování rodiny většiny ostatních zemí, která se zaměřuje na poskytování antikoncepčních možností, které by ženám pomohly mít požadovaný počet dětí, stanoví limit počtu narozených rodičů, což z něj činí nejextrémnější příklad populace na světě plánování. Byl zaveden v roce 1979, upraven počátkem poloviny 80. let, aby umožnil venkovským rodičům druhé dítě, pokud bylo první dcerou, a poté trvalo další tři desetiletí, než vláda na konci roku 2015 oznámila návrat k limitu dvou dětí. Tato politika rovněž umožňovala výjimky pro některé další skupiny, včetně etnických menšin. Pojmu „politika jednoho dítěte" se tedy říká „nesprávné pojmenování", protože za téměř 30 z 36 let, které existovaly (1979–2015), mohla mít asi polovina všech rodičů v Číně druhé dítě.

4-2-2:

Podle notace Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv představuje 4-2-2 uspořádání kol se čtyřmi předními koly na dvou nápravách, dvěma poháněnými hnacími koly na jedné nápravě a dvěma vlečenými koly na jedné nápravě.

4-2-2-0:

Podle notace Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv představuje 4-2-2-0 uspořádání kol se čtyřmi předními koly na dvou nápravách, čtyřmi poháněnými, ale odpojenými hnacími koly na dvou nápravách a bez vlečených kol. Uspořádání se stalo známé jako dvojitý singl .

Binárně kódované desetinné místo:

V počítačových a elektronických systémech je binárně kódované desetinné číslo ( BCD ) třída binárních kódování desetinných čísel, kde každá číslice je reprezentována pevným počtem bitů, obvykle čtyřmi nebo osmi. Někdy se pro znaménko nebo jiné označení používají speciální bitové vzory.

Binárně kódované desetinné místo:

V počítačových a elektronických systémech je binárně kódované desetinné číslo ( BCD ) třída binárních kódování desetinných čísel, kde každá číslice je reprezentována pevným počtem bitů, obvykle čtyřmi nebo osmi. Někdy se pro znaménko nebo jiné označení používají speciální bitové vzory.

Osmičlenné fotbalové obranné formace:

V osmičlenném fotbalu se běžně používá několik obranných formací . Obranné formace jsou klasifikovány podle celkového počtu linemenů a obránců ve formaci. Tři základní typy formací v osmičlenném fotbalu jsou sedmimístné fronty, šestimístné fronty a pětimístné fronty.

Formace (fotbalový svaz):

V asociačním fotbalu formace popisuje, jak se hráči týmu obvykle umisťují na hřišti. Asociační fotbal je plynulá a rychle se pohybující hra a postavení hráče ve formaci nedefinuje jejich roli tak přísně, jako je tomu například u hráče ragby, ani nejsou ve hře epizody, kde se hráči musí ve formaci výslovně seřadit. Nicméně pozice hráče ve formaci obecně určuje, zda má hráč převážně obrannou nebo útočnou roli a zda má tendenci hrát směrem k jedné straně hřiště nebo centrálně.

424 (disambiguation):

Rok 424 je rokem v 5. století gregoriánského kalendáře.

4-2-4T:

Podle notace Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv představuje 4-2-4 uspořádání kol se čtyřmi předními koly na dvou nápravách, dvěma poháněnými hnacími koly na jedné nápravě a čtyřmi vlečnými koly na dvou nápravách. Tento typ lokomotivy se často nazývá Huntingtonův typ.

Formace (fotbalový svaz):

V asociačním fotbalu formace popisuje, jak se hráči týmu obvykle umisťují na hřišti. Asociační fotbal je plynulá a rychle se pohybující hra a postavení hráče ve formaci nedefinuje jejich roli tak přísně, jako je tomu například u hráče ragby, ani nejsou ve hře epizody, kde se hráči musí ve formaci výslovně seřadit. Nicméně pozice hráče ve formaci obecně určuje, zda má hráč převážně obrannou nebo útočnou roli a zda má tendenci hrát směrem k jedné straně hřiště nebo centrálně.

424 (disambiguation):

Rok 424 je rokem v 5. století gregoriánského kalendáře.

4-2-4T:

Podle notace Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv představuje 4-2-4 uspořádání kol se čtyřmi předními koly na dvou nápravách, dvěma poháněnými hnacími koly na jedné nápravě a čtyřmi vlečnými koly na dvou nápravách. Tento typ lokomotivy se často nazývá Huntingtonův typ.

Obrana niklu:

V americkém fotbalu je obranou niklu jakékoli obranné vyrovnání, které využívá pět obranných zad, z nichž pátý je známý jako nikl. Původní a nejběžnější forma obrany proti niklu obsahuje čtyři spodní linemen a dva linebackery. Protože tradiční forma 4–2 zachovává schopnost obrany zastavit protivníkovu běžící hru, zůstala populárnější než její varianty, a to do té míry, že i když jiná formace technicky spadá do definice „niklu", trenéři a analytici budou odkazovat na to konkrétnějším označením, které poskytuje více informací se stejnou nebo větší stručností.

Obrana niklu:

V americkém fotbalu je obranou niklu jakékoli obranné vyrovnání, které využívá pět obranných zad, z nichž pátý je známý jako nikl. Původní a nejběžnější forma obrany proti niklu obsahuje čtyři spodní linemen a dva linebackery. Protože tradiční forma 4–2 zachovává schopnost obrany zastavit protivníkovu běžící hru, zůstala populárnější než její varianty, a to do té míry, že i když jiná formace technicky spadá do definice „niklu", trenéři a analytici budou odkazovat na to konkrétnějším označením, které poskytuje více informací se stejnou nebo větší stručností.

420 (kultura konopí):

420 , 4:20 nebo 4/20 je slangová kultura konopí pro konzumaci marihuany a hašišu, zejména kouření kolem 16:20, a odkazuje také na oslavy zaměřené na konopí, které se konají každoročně 20. dubna.

Aktuální smyčka:

V elektrické signalizaci se používá analogová proudová smyčka, kde musí být zařízení monitorováno nebo ovládáno dálkově přes dvojici vodičů. Vždy může být přítomna pouze jedna aktuální úroveň.

Aktuální smyčka:

V elektrické signalizaci se používá analogová proudová smyčka, kde musí být zařízení monitorováno nebo ovládáno dálkově přes dvojici vodičů. Vždy může být přítomna pouze jedna aktuální úroveň.

Aktuální smyčka:

V elektrické signalizaci se používá analogová proudová smyčka, kde musí být zařízení monitorováno nebo ovládáno dálkově přes dvojici vodičů. Vždy může být přítomna pouze jedna aktuální úroveň.

Aktuální smyčka:

V elektrické signalizaci se používá analogová proudová smyčka, kde musí být zařízení monitorováno nebo ovládáno dálkově přes dvojici vodičů. Vždy může být přítomna pouze jedna aktuální úroveň.

Aktuální smyčka:

V elektrické signalizaci se používá analogová proudová smyčka, kde musí být zařízení monitorováno nebo ovládáno dálkově přes dvojici vodičů. Vždy může být přítomna pouze jedna aktuální úroveň.

4. prapor, 227. letecký pluk:

227. letecký pluk 4. praporu je útočný průzkumný prapor, známý také jako 4-227 ARB podporující 1. jízdní divizi. Létají na AH-64D Apache Longbow a sídlí ve Fort Hood v Texasu.

Obrana niklu:

V americkém fotbalu je obranou niklu jakékoli obranné vyrovnání, které využívá pět obranných zad, z nichž pátý je známý jako nikl. Původní a nejběžnější forma obrany proti niklu obsahuje čtyři spodní linemen a dva linebackery. Protože tradiční forma 4–2 zachovává schopnost obrany zastavit protivníkovu běžící hru, zůstala populárnější než její varianty, a to do té míry, že i když jiná formace technicky spadá do definice „niklu", trenéři a analytici budou odkazovat na to konkrétnějším označením, které poskytuje více informací se stejnou nebo větší stručností.

Obrana 4–3:

V americkém fotbalu je obranou 4–3 obranné vyrovnání skládající se ze čtyř liniových linií a tří linebackerů. Říká se tomu „obrana základny", protože se jedná o výchozí obranné vyrovnání používané u „pádů základny". Jak se však okolnosti mění, obrany se snadno přepnou na jiné obranné vyrovnání. Alternativně některé obrany používají obranu 3–4.

Osmičlenné fotbalové obranné formace:

V osmičlenném fotbalu se běžně používá několik obranných formací . Obranné formace jsou klasifikovány podle celkového počtu linemenů a obránců ve formaci. Tři základní typy formací v osmičlenném fotbalu jsou sedmimístné fronty, šestimístné fronty a pětimístné fronty.

Formace (fotbalový svaz):

V asociačním fotbalu formace popisuje, jak se hráči týmu obvykle umisťují na hřišti. Asociační fotbal je plynulá a rychle se pohybující hra a postavení hráče ve formaci nedefinuje jejich roli tak přísně, jako je tomu například u hráče ragby, ani nejsou ve hře epizody, kde se hráči musí ve formaci výslovně seřadit. Nicméně pozice hráče ve formaci obecně určuje, zda má hráč převážně obrannou nebo útočnou roli a zda má tendenci hrát směrem k jedné straně hřiště nebo centrálně.

Formace (fotbalový svaz):

V asociačním fotbalu formace popisuje, jak se hráči týmu obvykle umisťují na hřišti. Asociační fotbal je plynulá a rychle se pohybující hra a postavení hráče ve formaci nedefinuje jejich roli tak přísně, jako je tomu například u hráče ragby, ani nejsou ve hře epizody, kde se hráči musí ve formaci výslovně seřadit. Nicméně pozice hráče ve formaci obecně určuje, zda má hráč převážně obrannou nebo útočnou roli a zda má tendenci hrát směrem k jedné straně hřiště nebo centrálně.

Bush skryl fakta:

Bush skryl fakta je běžný název pro chybu přítomnou v některých verzích systému Microsoft Windows, která způsobí, že text kódovaný v ASCII bude interpretován, jako by to byl UTF-16LE, což má za následek zkomolený text. Když byl řetězec „Bush skryl fakta", bez nového řádku nebo uvozovek, vložen do nového dokumentu Poznámkového bloku a uložen, uzavřen a znovu otevřen, místo toho by se objevila nesmyslná posloupnost čínských znaků „畂 桳 栠 摩 琠 敨 映 捡 獴" .

Formace (fotbalový svaz):

V asociačním fotbalu formace popisuje, jak se hráči týmu obvykle umisťují na hřišti. Asociační fotbal je plynulá a rychle se pohybující hra a postavení hráče ve formaci nedefinuje jejich roli tak přísně, jako je tomu například u hráče ragby, ani nejsou ve hře epizody, kde se hráči musí ve formaci výslovně seřadit. Nicméně pozice hráče ve formaci obecně určuje, zda má hráč převážně obrannou nebo útočnou roli a zda má tendenci hrát směrem k jedné straně hřiště nebo centrálně.

Obrana 4–3:

V americkém fotbalu je obranou 4–3 obranné vyrovnání skládající se ze čtyř liniových linií a tří linebackerů. Říká se tomu „obrana základny", protože se jedná o výchozí obranné vyrovnání používané u „pádů základny". Jak se však okolnosti mění, obrany se snadno přepnou na jiné obranné vyrovnání. Alternativně některé obrany používají obranu 3–4.

Obrana 4–3:

V americkém fotbalu je obranou 4–3 obranné vyrovnání skládající se ze čtyř liniových linií a tří linebackerů. Říká se tomu „obrana základny", protože se jedná o výchozí obranné vyrovnání používané u „pádů základny". Jak se však okolnosti mění, obrany se snadno přepnou na jiné obranné vyrovnání. Alternativně některé obrany používají obranu 3–4.

Obrana 4–3:

V americkém fotbalu je obranou 4–3 obranné vyrovnání skládající se ze čtyř liniových linií a tří linebackerů. Říká se tomu „obrana základny", protože se jedná o výchozí obranné vyrovnání používané u „pádů základny". Jak se však okolnosti mění, obrany se snadno přepnou na jiné obranné vyrovnání. Alternativně některé obrany používají obranu 3–4.

3-4 duoprism:

V geometrii 4 rozměrů je 3-4 duoprism , druhý nejmenší duoprism pq, 4-polytop, který je výsledkem karteziánského součinu trojúhelníku a čtverce.

Obrana 4–3:

V americkém fotbalu je obranou 4–3 obranné vyrovnání skládající se ze čtyř liniových linií a tří linebackerů. Říká se tomu „obrana základny", protože se jedná o výchozí obranné vyrovnání používané u „pádů základny". Jak se však okolnosti mění, obrany se snadno přepnou na jiné obranné vyrovnání. Alternativně některé obrany používají obranu 3–4.

Seznam pojmů Go:

Hráči hry Go často používají žargon k popisu situací na hrací ploše a okolí hry. S takovými technickými termíny se pravděpodobně setkáte v knihách a článcích o Go v angličtině i v jiných jazycích. Mnoho z těchto termínů bylo vypůjčeno z japonštiny, většinou když nebyl nalezen krátký ekvivalent anglického výrazu. Tato stránka poskytuje přehled nejdůležitějších pojmů.

Obrana Miami 4–3:

Miami 4–3 , nazývaný také skluzavka 4–3 , je schéma úzce spojené s Miami Hurricanes vedené Jimmym Johnsonem a Johnson je odvezl do Dallas Cowboys. Postaveno na pojmu „tlaku na hřišti" Jimmyho Johnsona, je to pronikavá, rojící se obrana s mentalitou „nejdřív tam s nejvíce". Důraz je kladen na to, aby soupeři udělali chyby, i když by se obrana mohla vzdát velkého zisku nebo dvou. Ve srovnání se staršími obranami 4–3, jako jsou 4–3 Tom Landry, je přiřazení obranných linií jednodušší. Linemen nečte, pak nereaguje, jedná a pak čte. Linebackers vyplňují mezery, které linemen zanechávají, ignorují mezery mimo hru. Coverages are simple, and the playbook small and easy to learn.

4-4-0:

4-4-0 je typ lokomotivy s klasifikací, která používá notaci Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv podle uspořádání kol a představuje uspořádání: čtyři přední kola na dvou nápravách, čtyři poháněná a spojená kola na dvou nápravách a nedostatek vlečených kol. Vzhledem k velkému počtu typů, které byly vyrobeny a použity ve Spojených státech, je model 4-4-0 nejčastěji známý jako americký typ, ale tento typ se později stal populárním také ve Velké Británii, kde se vyrábělo velké množství .

4-4-0:

4-4-0 je typ lokomotivy s klasifikací, která používá notaci Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv podle uspořádání kol a představuje uspořádání: čtyři přední kola na dvou nápravách, čtyři poháněná a spojená kola na dvou nápravách a nedostatek vlečených kol. Vzhledem k velkému počtu typů, které byly vyrobeny a použity ve Spojených státech, je model 4-4-0 nejčastěji známý jako americký typ, ale tento typ se později stal populárním také ve Velké Británii, kde se vyrábělo velké množství .

4-4-0:

4-4-0 je typ lokomotivy s klasifikací, která používá notaci Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv podle uspořádání kol a představuje uspořádání: čtyři přední kola na dvou nápravách, čtyři poháněná a spojená kola na dvou nápravách a nedostatek vlečených kol. Vzhledem k velkému počtu typů, které byly vyrobeny a použity ve Spojených státech, je model 4-4-0 nejčastěji známý jako americký typ, ale tento typ se později stal populárním také ve Velké Británii, kde se vyrábělo velké množství .

4-4-0:

4-4-0 je typ lokomotivy s klasifikací, která používá notaci Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv podle uspořádání kol a představuje uspořádání: čtyři přední kola na dvou nápravách, čtyři poháněná a spojená kola na dvou nápravách a nedostatek vlečených kol. Vzhledem k velkému počtu typů, které byly vyrobeny a použity ve Spojených státech, je model 4-4-0 nejčastěji známý jako americký typ, ale tento typ se později stal populárním také ve Velké Británii, kde se vyrábělo velké množství .

4-4-0:

4-4-0 je typ lokomotivy s klasifikací, která používá notaci Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv podle uspořádání kol a představuje uspořádání: čtyři přední kola na dvou nápravách, čtyři poháněná a spojená kola na dvou nápravách a nedostatek vlečených kol. Vzhledem k velkému počtu typů, které byly vyrobeny a použity ve Spojených státech, je model 4-4-0 nejčastěji známý jako americký typ, ale tento typ se později stal populárním také ve Velké Británii, kde se vyrábělo velké množství .

4-4-1:

4-4-1 jsou alternativní popová křesťanská rocková kapela, která hrála především v 80. letech. 4-4-1 tvořili zpěvák / kytarista John McNamara, bubeník Steve Giali, kytarista John Giali a basista / klávesista Glenn Holland.

442:

442 může odkazovat se na:

  • 442 (číslo)
  • 442 nl, rok v 5. století gregoriánského kalendáře
  • 442 př. N. L., Rok v pre-juliánském římském kalendáři
  • Předčíslí 442
  • 4-4-2, fotbalová formace
4-4-2 + 2-4-4:

Podle Whyteova zápisu pro klasifikaci parních lokomotiv podle uspořádání kol je 4-4-2 + 2-4-4 Garrattova kloubová lokomotiva. Uspořádání kol jsou ve skutečnosti dvě lokomotivy 4-4-2 provozované zády k sobě, přičemž každá pohonná jednotka má čtyři přední kola na dvou nápravách v předním podvozku, čtyři poháněná a spojená hnací kola na dvou nápravách a dvě zadní kola na jedné nápravě v přívěsu. Vzhledem k tomu, že typ 4-4-2 je obvykle známý jako Atlantik , je odpovídající typ Garratt často označován jako Double Atlantic .

4-4-2 (lokomotiva):

Podle notace Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv podle uspořádání kol představuje 4-4-2 konfiguraci čtyř vedoucích kol na dvou nápravách, obvykle v předním podvozku s jediným otočným bodem, čtyř poháněných a spřažených hnacích kol na dvou nápravách , a dvě vlečená kola na jedné nápravě, obvykle v přívěsu, který nese část hmotnosti kotle a topeniště a dává třídě hlavní vylepšení oproti konfiguraci 4-4-0 .

Pojď do Anglie:

Come On England byl hudební singl kapely 4-4-2. Píseň s fotbalovým tématem byla vydána dne 7. června 2004 ve shodě s vystoupením anglického národního týmu na mistrovství Evropy. Do britského žebříčku jednotlivců se dostalo pod číslem dva, místo prvního místa odložil „I Don't Wanna Know" od Maria Winanse.

4-4-2 (lokomotiva):

Podle notace Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv podle uspořádání kol představuje 4-4-2 konfiguraci čtyř vedoucích kol na dvou nápravách, obvykle v předním podvozku s jediným otočným bodem, čtyř poháněných a spřažených hnacích kol na dvou nápravách , a dvě vlečená kola na jedné nápravě, obvykle v přívěsu, který nese část hmotnosti kotle a topeniště a dává třídě hlavní vylepšení oproti konfiguraci 4-4-0 .

Formace (fotbalový svaz):

V asociačním fotbalu formace popisuje, jak se hráči týmu obvykle umisťují na hřišti. Asociační fotbal je plynulá a rychle se pohybující hra a postavení hráče ve formaci nedefinuje jejich roli tak přísně, jako je tomu například u hráče ragby, ani nejsou ve hře epizody, kde se hráči musí ve formaci výslovně seřadit. Nicméně pozice hráče ve formaci obecně určuje, zda má hráč převážně obrannou nebo útočnou roli a zda má tendenci hrát směrem k jedné straně hřiště nebo centrálně.

4-4-2 (lokomotiva):

Podle notace Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv podle uspořádání kol představuje 4-4-2 konfiguraci čtyř vedoucích kol na dvou nápravách, obvykle v předním podvozku s jediným otočným bodem, čtyř poháněných a spřažených hnacích kol na dvou nápravách , a dvě vlečená kola na jedné nápravě, obvykle v přívěsu, který nese část hmotnosti kotle a topeniště a dává třídě hlavní vylepšení oproti konfiguraci 4-4-0 .

4-4-4:

Podle Whyteova zápisu pro klasifikaci parních lokomotiv představuje 4-4-4 uspořádání kol čtyř předních kol na dvou nápravách, čtyř hnacích a spřažených hnacích kol na dvou nápravách a čtyř vlečených kol na dvou nápravách. Ve Spojených státech bylo toto uspořádání pojmenováno jako typ Reading , protože jako první jej používala železnice ve Filadelfii a Readingu. V Kanadě je tento typ znám jako Jubileum .

4-4-4-4:

Parní lokomotiva 4-4-4-4 , v notaci Whyte pro popis uspořádání lokomotivních kol, má přední čtyřkolový vozík, dvě sady čtyř hnacích kol a zadní čtyřkolový vůz. I když by bylo možné vyrobit kloubovou lokomotivu tohoto uspořádání, jediné 4-4-4-4s, které kdy byly postaveny, byly duplexní lokomotivy - se dvěma sadami válců pohánějících dvě sady poháněných kol v jednom pevném rámu, v podstatě -4 s děleným pohonem.

4-4-4:

Podle Whyteova zápisu pro klasifikaci parních lokomotiv představuje 4-4-4 uspořádání kol čtyř předních kol na dvou nápravách, čtyř hnacích a spřažených hnacích kol na dvou nápravách a čtyř vlečených kol na dvou nápravách. Ve Spojených státech bylo toto uspořádání pojmenováno jako typ Reading , protože jako první jej používala železnice ve Filadelfii a Readingu. V Kanadě je tento typ znám jako Jubileum .

Kalendář 4–4–5:

Kalendář 4–4–5 je metoda řízení účetních období a je běžnou strukturou kalendáře pro některá průmyslová odvětví, jako je maloobchod a zpracovatelský průmysl.

Kalendář 4–4–5:

Kalendář 4–4–5 je metoda řízení účetních období a je běžnou strukturou kalendáře pro některá průmyslová odvětví, jako je maloobchod a zpracovatelský průmysl.

4-4-6:

4-4-6 v notaci Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv podle uspořádání kol je lokomotiva s:

  • čtyři (4) přední kola
  • - čtyři (4) hnací kola upevněná v pevném rámu a -
  • šest (6) vlečených kol.
4-4-6-2:

Podle Whyteova zápisu pro klasifikaci uspořádání parních lokomotiv je 4-4-6-2 lokomotiva se dvěma páry vedoucích kol, jednou sadou čtyř hnacích kol, druhou sadou šesti hnacích kol a dvojicí zadní kola.

4-4-6-4:

4-4-6-4 , v notaci Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv podle uspořádání kol, je ten, který má čtyři přední kola následovaná čtyřmi spřaženými hnacími koly, druhou sadou šesti spřažených hnacích kol a čtyřmi vlečnými koly.

Obrana 4–4:

V americkém fotbale je obranou 4–4 obranné vyrovnání skládající se ze čtyř liniových linií a čtyř linebackerů.

8-8 duoprism:

V geometrii 4 rozměrů je 8-8 duoprism nebo octagonal duoprism polygonální duoprism, 4-polytop vyplývající z karteziánského součinu dvou osmiúhelníků.

Tesseract:

V geometrii je tesseract čtyřrozměrný analog krychle; tesseract je ke kostce, stejně jako kostka ke čtverci. Stejně jako povrch krychle se skládá ze šesti čtvercových ploch, hyperplocha tesseractu se skládá z osmi kubických buněk. Tesseract je jedním ze šesti konvexních pravidelných 4-polytopů.

16článková:

Ve čtyřrozměrné geometrii je 16 buněk pravidelným konvexním 4-polytopem. Je to jeden ze šesti pravidelných konvexních 4-polytopů, které poprvé popsal švýcarský matematik Ludwig Schläfli v polovině 19. století. To je také nazýváno C 16, hexadecachoron nebo hexdecahedroid.

Seznam pojmů Go:

Hráči hry Go často používají žargon k popisu situací na hrací ploše a okolí hry. S takovými technickými termíny se pravděpodobně setkáte v knihách a článcích o Go v angličtině i v jiných jazycích. Mnoho z těchto termínů bylo vypůjčeno z japonštiny, většinou když nebyl nalezen krátký ekvivalent anglického výrazu. Tato stránka poskytuje přehled nejdůležitějších pojmů.

Formace (fotbalový svaz):

V asociačním fotbalu formace popisuje, jak se hráči týmu obvykle umisťují na hřišti. Asociační fotbal je plynulá a rychle se pohybující hra a postavení hráče ve formaci nedefinuje jejich roli tak přísně, jako je tomu například u hráče ragby, ani nejsou ve hře epizody, kde se hráči musí ve formaci výslovně seřadit. Nicméně pozice hráče ve formaci obecně určuje, zda má hráč převážně obrannou nebo útočnou roli a zda má tendenci hrát směrem k jedné straně hřiště nebo centrálně.

Cee-lo:

Cee-lo je hazardní hra hraná se třemi šestistrannými kostkami. Neexistuje jedna standardní sada pravidel, ale existují některé konstanty, které platí pro všechny sady pravidel. Název pochází z čínského Sì-Wŭ-Liù (四 五六), což znamená „čtyři-pět-šest". V Americe se také nazývá „See-Low", „Four-Five-Six", „The Three Dice Game", „Roll-off!" A několika alternativními hláskováními, stejně jako jednoduše „Dice". V Číně se jí také říká „Sān Liù Bàozi" (三 六 豹子) nebo „Tři-šest leopardů". V Japonsku je známé jako „Chinchiro" (チ ン チ ロ) nebo „Chinchirorin" (チ ン チ ロ リ ン).

4-5-6 Trio:

4-5-6 Trio je album Freda Katze původně vydané v Decca v roce 1959.

4-5 kisrhombille:

V geometrii je pětiúhelníková dlažba se 4 až 5 kisrhombille nebo řádu 4 půlící je semiregulární duální dlažba hyperbolické roviny. Je sestrojen z kongruentních pravoúhlých trojúhelníků se 4, 8 a 10 trojúhelníky, které se setkávají u každého vrcholu.

4-6-0:

Podle notace Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv podle uspořádání kol představuje 4-6-0 konfiguraci čtyř předních kol na dvou nápravách v předním podvozku a šesti poháněných a spřažených hnacích kol na třech nápravách s absencí vlečených kol. V polovině 19. století se toto uspořádání kol stalo druhou nejoblíbenější konfigurací nových parních lokomotiv ve Spojených státech, kde se tento typ běžně označuje jako jednostopý . Jako lokomotiva, která v letech 1890–1920 táhla vlaky lehkých celodřevěných osobních automobilů, byla výjimečně stabilní při rychlosti 160 km / h na trase vodní hladiny New York - New York - Chicago a na trase Reading Railroad Camden do Atlantic City, NJ, linka. Vzhledem k tomu, vybavení cestujících rostlo těžší se všemi ocelovými konstrukcemi, těžší lokomotivy nahradily jednostopé vozidlo.

4-6-0 + 0-6-4:

Podle notace Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv podle uspořádání kol je 4-6-0 + 0-6-4 kloubová lokomotiva Garratt. Uspořádáním kol jsou ve skutečnosti dvě lokomotivy s jednostopým pohonem 4–6–0, které operují zády k sobě, přičemž kotel a kabina jsou zavěšeny mezi dvěma otočnými pohonnými jednotkami. Každá pohonná jednotka má dva páry předních kol v předním podvozku, za nimiž následují tři spojené páry hnacích kol a žádná zadní kola.

4-6-0:

Podle notace Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv podle uspořádání kol představuje 4-6-0 konfiguraci čtyř předních kol na dvou nápravách v předním podvozku a šesti poháněných a spřažených hnacích kol na třech nápravách s absencí vlečených kol. V polovině 19. století se toto uspořádání kol stalo druhou nejoblíbenější konfigurací nových parních lokomotiv ve Spojených státech, kde se tento typ běžně označuje jako jednostopý . Jako lokomotiva, která v letech 1890–1920 táhla vlaky lehkých celodřevěných osobních automobilů, byla výjimečně stabilní při rychlosti 160 km / h na trase vodní hladiny New York - New York - Chicago a na trase Reading Railroad Camden do Atlantic City, NJ, linka. Vzhledem k tomu, vybavení cestujících rostlo těžší se všemi ocelovými konstrukcemi, těžší lokomotivy nahradily jednostopé vozidlo.

4-6-0:

Podle notace Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv podle uspořádání kol představuje 4-6-0 konfiguraci čtyř předních kol na dvou nápravách v předním podvozku a šesti poháněných a spřažených hnacích kol na třech nápravách s absencí vlečených kol. V polovině 19. století se toto uspořádání kol stalo druhou nejoblíbenější konfigurací nových parních lokomotiv ve Spojených státech, kde se tento typ běžně označuje jako jednostopý . Jako lokomotiva, která v letech 1890–1920 táhla vlaky lehkých celodřevěných osobních automobilů, byla výjimečně stabilní při rychlosti 160 km / h na trase vodní hladiny New York - New York - Chicago a na trase Reading Railroad Camden do Atlantic City, NJ, linka. Vzhledem k tomu, vybavení cestujících rostlo těžší se všemi ocelovými konstrukcemi, těžší lokomotivy nahradily jednostopé vozidlo.

4-6-2:

Podle notace Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv představuje 4-6-2 uspořádání kol čtyř vedoucích kol na dvou nápravách, šesti poháněných a spřažených hnacích kol na třech nápravách a dvou vlečených kol na jedné nápravě. Lokomotiva 4-6-2 se stala téměř celosvětově známá jako tichomořský typ.

4-6-2 + 2-6-4:

Podle Whyteova zápisu pro klasifikaci parních lokomotiv podle uspořádání kol je 4-6-2 + 2-6-4 kloubová lokomotiva Garratt nebo Union Garratt používající dvojici motorových jednotek 4-6-2 zády k sobě, s kotel a kabina zavěšené mezi nimi. Uspořádání kol 4-6-2 každé motorové jednotky má čtyři přední kola na dvou nápravách, obvykle v předním podvozku, šest poháněných a spojených hnacích kol na třech nápravách a dvě zadní kola na jedné nápravě, obvykle v přívěsu. Vzhledem k tomu, že typ 4-6-2 je známý jako Pacifik , je odpovídající typ Garratt obvykle známý jako Double Pacific .

4-6-2:

Podle notace Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv představuje 4-6-2 uspořádání kol čtyř vedoucích kol na dvou nápravách, šesti poháněných a spřažených hnacích kol na třech nápravách a dvou vlečených kol na jedné nápravě. Lokomotiva 4-6-2 se stala téměř celosvětově známá jako tichomořský typ.

4-6-2:

Podle notace Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv představuje 4-6-2 uspořádání kol čtyř vedoucích kol na dvou nápravách, šesti poháněných a spřažených hnacích kol na třech nápravách a dvou vlečených kol na jedné nápravě. Lokomotiva 4-6-2 se stala téměř celosvětově známá jako tichomořský typ.

4-6-4:

Podle Whyteova zápisu pro klasifikaci lokomotiv představuje 4-6-4 uspořádání kol se čtyřmi předními koly, šesti poháněnými a spojenými hnacími koly a čtyřmi vlečenými koly. Ve Francii, kde byl typ poprvé použit, je známý jako Baltic, zatímco ve většině Severní Ameriky se stal známým jako Hudson .

4-6-4 + 4-6-4:

Podle Whyteova zápisu pro klasifikaci parních lokomotiv podle uspořádání kol je 4-6-4 + 4-6-4 kloubová lokomotiva Garratt. Uspořádáním kol jsou ve skutečnosti dvě lokomotivy 4-6-4, které jezdí zády k sobě, s kotlem a kabinou zavěšenými mezi dvěma motorovými jednotkami. Každá motorová jednotka má dva páry předních kol v předním podvozku, následované třemi spárovanými páry hnacích kol a dvěma páry zadních kol v zadním podvozku. Vzhledem k tomu, že typ 4-6-4 je obvykle znám jako Baltic , lze odpovídající typ Garratt označovat jako Double Baltic .

4-6-4-4:

V Whyte notaci, 4-6-4-4 je železniční parní lokomotiva, která má čtyři přední kola následovaná šesti spřaženými hnacími koly, druhou sadou čtyř hnacích kol a čtyřmi vlečenými koly.

4-6-4:

Podle Whyteova zápisu pro klasifikaci lokomotiv představuje 4-6-4 uspořádání kol se čtyřmi předními koly, šesti poháněnými a spojenými hnacími koly a čtyřmi vlečenými koly. Ve Francii, kde byl typ poprvé použit, je známý jako Baltic, zatímco ve většině Severní Ameriky se stal známým jako Hudson .

4-6-6-2:

V Whyte notaci, 4-6-6-2 je parní lokomotiva se čtyřmi předními koly v bezmotorovém podvozku v přední části lokomotivy, následovaná dvěma sadami hnacích kol, každá se šesti koly, následovaná dvěma bezmotorovými vlečnými koly na zadní část lokomotivy.

4-6-6-4:

V Whyte notaci je 4-6-6-4 železniční parní lokomotiva, která má čtyři přední kola následovaná šesti spřaženými hnacími koly, druhou sadou šesti hnacích kol a čtyřmi vlečnými koly. Čísla 4-6-6-4 jsou běžně známá jako vyzyvatelé .

64. obrněný pluk:

64. Armor Regiment je zbrojní pluk armády Spojených států, organizovaný pod armádním plukovým systémem USA. Pochází ze 758. tankového praporu (Light), který sloužil v italském tažení během druhé světové války. Přeznačen jako 64. tankový prapor, byl během korejské války přidělen k 3. pěší divizi a většinu studené války strávil v západním Německu, než byly prvky přeneseny na Ft. Stewart, Gruzie na konci 90. let. Pluk se účastnil Pouštního štítu, Pouštní bouře, Pouštní lišky, Pouštního jara, operace Irácká svoboda a operace Trvalá svoboda.

4-6 duoprism:

V geometrii 4 dimenzí, 4-6 duoprism , duoprism a 4-polytop vyplývající z karteziánského součinu čtverce a šestiúhelníku.

4-6 duoprism:

V geometrii 4 dimenzí, 4-6 duoprism , duoprism a 4-polytop vyplývající z karteziánského součinu čtverce a šestiúhelníku.

Tým Manzana Postobón:

Team Manzana Postobón byl kontinentální cyklistický tým se sídlem v Kolumbii, který se účastní závodů UCI Continental Circuits. Tým byl založen v roce 2006 a v roce 2007 se stal kontinentálním týmem. Profesionálním kontinentálním týmem se stal v roce 2011 jako Colombia es Pasión-Café de Colombia, avšak s vytvořením evropského oblečení Colombia-Coldeportes se tým vrátil do Kontinentální úroveň.

4-8-0:

Podle Whyteova zápisu pro klasifikaci parních lokomotiv představuje 4-8-0 uspořádání kol se čtyřmi předními koly na dvou nápravách, obvykle v předním kamionu nebo podvozku, osmi poháněnými a spřaženými hnacími koly na čtyřech nápravách a bez zadních kol. V Severní Americe a v některých dalších zemích byl typ obvykle znám jako Twelve-wheeler .

4-8-0 + 0-8-4:

Podle Whyteova zápisu pro klasifikaci parních lokomotiv podle uspořádání kol je 4-8-0 + 0-8-4 kloubová lokomotiva Garratt. Uspořádáním kol jsou vlastně dvě lokomotivy 4-8-0, které operují zády k sobě, přičemž kotel a kabina jsou zavěšeny mezi dvěma motorovými jednotkami. Každá motorová jednotka má dva páry předních kol v předním podvozku, za nimiž následují čtyři spojené páry hnacích kol a žádná zadní kola. Jelikož je typ 4-8-0 známý jako typ Mastodon , odpovídající typ Garratt by byl označován jako Double Mastodon . Podobné uspořádání kol existuje pro lokomotivy Mallet, ale je označováno jako 4-8-8-4.

4-8-0:

Podle Whyteova zápisu pro klasifikaci parních lokomotiv představuje 4-8-0 uspořádání kol se čtyřmi předními koly na dvou nápravách, obvykle v předním kamionu nebo podvozku, osmi poháněnými a spřaženými hnacími koly na čtyřech nápravách a bez zadních kol. V Severní Americe a v některých dalších zemích byl typ obvykle znám jako Twelve-wheeler .

Norfolk a západní železnice 475:

Strasburg Rail Road č. 475 je parní lokomotiva typu „Mastodon" 4-8-0, kterou vlastní a provozuje Strasburg Rail Road mimo Štrasburk v Pensylvánii. Postavena společností Baldwin Locomotive Works v roce 1906 byla součástí první objednávky společnosti Norfolk & Western v třídě M s číslem 375-499. Dnes je číslo 475 jediným provozovaným typem 4-8-0 v Severní Americe a nejstarší fungující parní lokomotivou Strasburg Rail Road.

Mytologie ztracených:

Televizní show Lost obsahuje řadu záhadných prvků, které byly připisovány sci-fi nebo nadpřirozeným jevům, obvykle týkajícím se náhod, synchronicity, déjà vu, časových a prostorových anomálií, paradoxů a dalších záhadných jevů. Tvůrci série je označují jako součást mytologie série.

4-8-2:

Podle notace Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv představuje 4-8-2 uspořádání kol se čtyřmi předními koly, osmi poháněnými a spřaženými hnacími koly a dvěma zadními koly. Tento typ parní lokomotivy je obecně známý jako horský typ.

4-8-2 + 2-8-4:

Podle Whyteova zápisu pro klasifikaci parních lokomotiv podle uspořádání kol je 4-8-2 + 2-8-4 kloubová lokomotiva Garratt sestávající z dvojice motorových jednotek 4-8-2 zády k sobě, s kotlem a mezi nimi zavěšená kabina. Uspořádání kol 4-8-2 má čtyři přední kola na dvou nápravách, obvykle v předním podvozku, osm poháněných a spojených hnacích kol na čtyřech nápravách a dvě zadní kola na jedné nápravě, obvykle v přívěsu. Vzhledem k tomu, že typ 4-8-2 je obecně známý jako hora , je odpovídající typ Garratt obvykle známý jako dvojitá hora .

4-8-2:

Podle notace Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv představuje 4-8-2 uspořádání kol se čtyřmi předními koly, osmi poháněnými a spřaženými hnacími koly a dvěma zadními koly. Tento typ parní lokomotivy je obecně známý jako horský typ.

4-8-2:

Podle notace Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv představuje 4-8-2 uspořádání kol se čtyřmi předními koly, osmi poháněnými a spřaženými hnacími koly a dvěma zadními koly. Tento typ parní lokomotivy je obecně známý jako horský typ.

4-8-4:

Podle notace Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv představuje 4-8-4 uspořádání kol čtyř předních kol na dvou nápravách, osmi poháněných a spřažených hnacích kol na čtyřech nápravách a čtyř vlečených kol na dvou nápravách. Typ byl poprvé použit v severní Pacifik železnice, a původně jmenoval severní Pacifik, ale railfans a zaměstnanci železnice zkrátili název, když se odkazuje na typ, a nyní je nejvíce obyčejně známý jako severní .

4-8-4 + 4-8-4:

Podle Whyteovy notace pro klasifikaci parních lokomotiv podle uspořádání kol je 4-8-4 + 4-8-4 kloubová lokomotiva Garratt. Uspořádáním kol jsou vlastně dvě lokomotivy 4-8-4, které jezdí zády k sobě, přičemž kotel a kabina jsou zavěšeny mezi dvěma motorovými jednotkami. Každá motorová jednotka má dva páry předních kol v předním podvozku, za nimiž následují čtyři spojené páry hnacích kol a dva páry zadních kol v zadním podvozku. Vzhledem k tomu, že typ 4-8-4 je někdy známý jako severní , odpovídající typ Garratt by byl označován jako dvojitý severní .

4-8-4:

Podle notace Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv představuje 4-8-4 uspořádání kol čtyř předních kol na dvou nápravách, osmi poháněných a spřažených hnacích kol na čtyřech nápravách a čtyř vlečených kol na dvou nápravách. Typ byl poprvé použit v severní Pacifik železnice, a původně jmenoval severní Pacifik, ale railfans a zaměstnanci železnice zkrátili název, když se odkazuje na typ, a nyní je nejvíce obyčejně známý jako severní .

4-8-6:

Podle Whyteova zápisu pro klasifikaci parních lokomotiv by lokomotiva 4-8-6 měla čtyři přední kola, osm spřažených hnacích kol a šest zadních kol.

4-8-8-2:

Podle Whyteova zápisu pro klasifikaci parních lokomotiv je 4-8-8-2 lokomotiva se čtyřmi předními koly, dvěma sadami osmi hnacích kol a tažným vozem dvou kol.

4-8-8-4:

4-8-8-4 v notaci Whyte pro klasifikaci parních lokomotiv podle uspořádání kol, je lokomotiva s čtyřkolovým náklaďákem, dvěma sadami osmi hnacích kol a čtyřkolovým vlečným vozíkem. Tuto konfiguraci, která je běžně známá jako „Union Pacific Big Boys" podle železnice, která je provozovala, kdy použil jediný model lokomotivy.

4-8 duoprism:

V geometrii 4 dimenzí, 4-8 duoprism , duoprism a 4-polytop vyplývající z karteziánského součinu čtverce a osmiúhelníku.

4-8 duoprism:

V geometrii 4 dimenzí, 4-8 duoprism , duoprism a 4-polytop vyplývající z karteziánského součinu čtverce a osmiúhelníku.

Rutlandská brána 2–8a:

2–8a Rutland Gate je velký řadový dům na Rutland Gate v londýnské čtvrti Knightsbridge s výhledem na Hyde Park. Byly to původně čtyři domy postavené jako 2 Rutlandská brána a 4–8a Rutlandská brána, ale v polovině 80. let byly domy přeměněny na jeden majetek.

No comments:

Post a Comment

5th Battalion, Royal Australian Regiment, 5th Battalion (Australia), 5th Battalion (Western Cavalry), CEF

5. prapor, Královský australský pluk: 5. prapor, Royal Australian Regiment, je pravidelný motorizovaný pěchotní prapor australské armá...