Friday, January 29, 2021

Lenticular printing, 3D Life, Fat removal procedures

Čočkový tisk:

Lentikulární tisk je technologie, při které se lentikulární čočky používají k výrobě tištěných obrazů s iluzí hloubky nebo schopnosti měnit nebo se pohybovat při pohledu z jiného úhlu.

3D život:

3D Life je mobilní automat. Jedná se o trojrozměrné rozšíření Hry o život, zkoumané Carter Bays. Byla zkoumána řada různých semitotalistických pravidel pro 3D obdélníkové sousedství Moore.

Postupy pro odstranění tuku:

Postupy odstraňování tuků se používají hlavně v kosmetické chirurgii se záměrem odstranit nežádoucí tukové tkáně. Postup může být invazivní, jako je liposukce, nebo neinvazivní pomocí laserové terapie, radiofrekvenční, ultrazvukové nebo studené (kryoablace) ke snížení tuku, někdy v kombinaci s injekcemi.

3D vyhledávací tabulka:

Ve filmovém průmyslu se 3D vyhledávací tabulky používají k mapování jednoho barevného prostoru do druhého. Obvykle se používají k výpočtu barev náhledu monitoru nebo digitálního projektoru, jak bude obraz reprodukován na jiném zobrazovacím zařízení, obvykle konečný digitálně promítaný obraz nebo uvolněný tisk filmu. 3D LUT je 3D mřížka výstupních hodnot barev RGB, kterou lze indexovat sadami vstupních hodnot barev RGB. Každá osa mřížky představuje jednu ze tří vstupních barevných složek a vstupní barva tak definuje bod uvnitř mřížky. Protože bod nemusí být na mřížovém bodě, musí být hodnoty mřížky interpolovány; většina produktů používá trilineární interpolaci.

3-D Man:

3-D Man je název dvou fiktivních superhrdinů, kteří se objevují v amerických komiksech vydaných společností Marvel Comics. První superhrdina, který používal jméno 3-D Man, je složen ze dvou bratrů, Charlese a Hala Chandlerových, a druhým je Delroy Garrett. První 3-D Man se objevil v Marvel Premiere # 35, vytvořili Roy Thomas a John Craig.

3DMark:

3DMark je počítačový srovnávací nástroj vytvořený a vyvinutý společností UL ,, k určení výkonu 3D grafického vykreslování počítače a možností zpracování zátěže CPU. Spuštěním 3DMark vytvoříte skóre 3DMark, přičemž vyšší čísla znamenají lepší výkon. Měřící jednotka 3DMark má poskytnout normalizovaný průměr pro srovnání různých konfigurací hardwaru PC, což navrhovatelé, jako jsou hráči a nadšenci přetaktování, svědčí o výkonnostních schopnostech koncových uživatelů.

3DMark:

3DMark je počítačový srovnávací nástroj vytvořený a vyvinutý společností UL ,, k určení výkonu 3D grafického vykreslování počítače a možností zpracování zátěže CPU. Spuštěním 3DMark vytvoříte skóre 3DMark, přičemž vyšší čísla znamenají lepší výkon. Měřící jednotka 3DMark má poskytnout normalizovaný průměr pro srovnání různých konfigurací hardwaru PC, což navrhovatelé, jako jsou hráči a nadšenci přetaktování, svědčí o výkonnostních schopnostech koncových uživatelů.

3DMark:

3DMark je počítačový srovnávací nástroj vytvořený a vyvinutý společností UL ,, k určení výkonu 3D grafického vykreslování počítače a možností zpracování zátěže CPU. Spuštěním 3DMark vytvoříte skóre 3DMark, přičemž vyšší čísla znamenají lepší výkon. Měřící jednotka 3DMark má poskytnout normalizovaný průměr pro srovnání různých konfigurací hardwaru PC, což navrhovatelé, jako jsou hráči a nadšenci přetaktování, svědčí o výkonnostních schopnostech koncových uživatelů.

3-dimenzionální shoda:

V matematické disciplíně teorie grafů je trojrozměrná shoda zevšeobecněním bipartitní shody s 3-partitovými hypergrafy. Nalezení největší trojrozměrné shody je v teorii výpočetní složitosti dobře známým NP-těžkým problémem.

3. námořní křídlo letadla:

3. Marine Aircraft Wing je hlavní letecká jednotka západního pobřeží námořní pěchoty Spojených států. Sídlí v letecké základně Marine Corps Miramar v San Diegu v Kalifornii a poskytuje letecký bojový prvek pro I Marine Expeditionary Force. Křídlo se skládá z letky velitelství, čtyř létajících skupin, skupiny pro velení a řízení letectví a skupiny pro leteckou techniku.

Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , dříve 3D Studio a 3D Studio Max , je profesionální 3D počítačový grafický program pro vytváření 3D animací, modelů, her a obrázků. Vyvíjí a vyrábí ji společnost Autodesk Media and Entertainment. Má možnosti modelování a flexibilní architekturu zásuvných modulů a musí se používat na platformě Microsoft Windows. Často jej používají vývojáři videoher, mnoho televizních komerčních studií a architektonická vizualizační studia. Používá se také pro filmové efekty a předběžnou vizualizaci filmu. Nejnovější verze nástroje 3ds Max obsahuje nástroje pro modelování a animaci také shadery, dynamickou simulaci, částicové systémy, radiozity, normální vytváření a vykreslování map, globální osvětlení, přizpůsobitelné uživatelské rozhraní, nové ikony a vlastní skriptovací jazyk.

Mine Storm:

Mine Storm je vícesměrová střílečka podobná arkádové hře Atari, Inc. z roku 1979 Asteroids . To bylo vydáno v roce 1982 General Consumer Electronics jako integrovaná hra pro systém Vectrex. Mine Storm implementoval John Hall.

3D modelování:

Ve 3D počítačové grafice je 3D modelování proces vývoje matematické reprezentace jakéhokoli povrchu objektu ve třech rozměrech pomocí specializovaného softwaru. Produkt se nazývá 3D model . Někdo, kdo pracuje s 3D modely, může být označován jako 3D umělec nebo 3D modelář . 3D model lze také zobrazit jako dvourozměrný obraz pomocí procesu zvaného 3D vykreslování nebo použít v počítačové simulaci fyzikálních jevů. 3D model lze fyzicky vytvořit pomocí 3D tiskových zařízení, která vytvářejí 2D vrstvy modelu s trojrozměrným materiálem po jedné vrstvě. Pokud jde o vývoj her, 3D modelování je pouze fází celého procesu vývoje.

Kategorie: Formáty 3D grafických souborů:
3D počítačová grafika:

3D počítačová grafika nebo trojrozměrná počítačová grafika jsou grafiky, které používají trojrozměrné znázornění geometrických dat uložených v počítači pro účely provádění výpočtů a vykreslování 2D obrázků. Výsledné obrázky mohou být uloženy pro pozdější prohlížení nebo zobrazeny v reálném čase. Na rozdíl od 3D filmu a podobných technik je výsledek dvourozměrný bez iluze solidnosti.

3D modelování:

Ve 3D počítačové grafice je 3D modelování proces vývoje matematické reprezentace jakéhokoli povrchu objektu ve třech rozměrech pomocí specializovaného softwaru. Produkt se nazývá 3D model . Někdo, kdo pracuje s 3D modely, může být označován jako 3D umělec nebo 3D modelář . 3D model lze také zobrazit jako dvourozměrný obraz pomocí procesu zvaného 3D vykreslování nebo použít v počítačové simulaci fyzikálních jevů. 3D model lze fyzicky vytvořit pomocí 3D tiskových zařízení, která vytvářejí 2D vrstvy modelu s trojrozměrným materiálem po jedné vrstvě. Pokud jde o vývoj her, 3D modelování je pouze fází celého procesu vývoje.

3D počítačová grafika:

3D počítačová grafika nebo trojrozměrná počítačová grafika jsou grafiky, které používají trojrozměrné znázornění geometrických dat uložených v počítači pro účely provádění výpočtů a vykreslování 2D obrázků. Výsledné obrázky mohou být uloženy pro pozdější prohlížení nebo zobrazeny v reálném čase. Na rozdíl od 3D filmu a podobných technik je výsledek dvourozměrný bez iluze solidnosti.

Stereo displej:

Stereo displej je zobrazovací zařízení schopné přenášet vnímání hloubky na diváka pomocí stereopse pro binokulární vidění.

Zařízení lidského rozhraní:

Zařízení lidského rozhraní neboli HID je typ počítačového zařízení, které se obvykle používá lidmi a které přijímá vstup od lidí a poskytuje výstup lidem.

Počítačová myš:

Počítačová myš je ruční ukazovací zařízení, které detekuje dvojrozměrný pohyb vzhledem k povrchu. Tento pohyb se obvykle převádí do pohybu ukazatele na displeji, což umožňuje plynulé ovládání grafického uživatelského rozhraní počítače.

3D film:

3D filmy jsou filmy, které vytvářejí iluzi trojrozměrné pevnosti, obvykle pomocí speciálních zobrazovacích zařízení. Existují v nějaké formě od roku 1915, ale byly z velké části odsunuty do mezery ve filmovém průmyslu kvůli nákladnému hardwaru a procesům potřebným k výrobě a zobrazení 3D filmu a nedostatku standardizovaného formátu pro všechny segmenty filmu. zábavní průmysl. Přesto byly 3D filmy prominentně uváděny v padesátých letech v americkém kině a později v osmdesátých a devadesátých letech zažily celosvětové oživení díky špičkovým divadlům IMAX a místům s tématikou Disney. 3D filmy se staly stále úspěšnějšími po celém roce 2000 a vyvrcholily úspěchem 3D prezentací Avatara v prosinci 2009, poté se 3D filmy opět snížily na popularitě. Někteří režiséři také zvolili více experimentální přístupy k 3D filmové tvorbě, zejména oslavovaný autor Jean-Luc Godard ve filmu Goodbye to Language .

Čínské skládání papíru:

Čínské skládání papíru nebo zhezhi je umění skládání papíru, které vzniklo ve středověké Číně.

Stereoskopie:

Stereoskopie je technika pro vytváření nebo zvyšování iluze hloubky v obrazu pomocí stereopse pro binokulární vidění. Slovo stereoskopie pochází z řečtiny στερεός ( stereos ) „pevný, pevný" a σκοπέω (skopeō) „dívat se, vidět". Jakémukoli stereoskopickému obrazu se říká stereogram . Stereogram původně odkazoval na dvojici stereofonních obrazů, které lze prohlížet pomocí stereoskopu.

Stereoskopie:

Stereoskopie je technika pro vytváření nebo zvyšování iluze hloubky v obrazu pomocí stereopse pro binokulární vidění. Slovo stereoskopie pochází z řečtiny στερεός ( stereos ) „pevný, pevný" a σκοπέω (skopeō) „dívat se, vidět". Jakémukoli stereoskopickému obrazu se říká stereogram . Stereogram původně odkazoval na dvojici stereofonních obrazů, které lze prohlížet pomocí stereoskopu.

Stereoskopie:

Stereoskopie je technika pro vytváření nebo zvyšování iluze hloubky v obrazu pomocí stereopse pro binokulární vidění. Slovo stereoskopie pochází z řečtiny στερεός ( stereos ) „pevný, pevný" a σκοπέω (skopeō) „dívat se, vidět". Jakémukoli stereoskopickému obrazu se říká stereogram . Stereogram původně odkazoval na dvojici stereofonních obrazů, které lze prohlížet pomocí stereoskopu.

Výsečový graf:

Výsečový graf je kruhová statistická grafika, která je rozdělena do řezů pro ilustraci číselného poměru. V koláčovém grafu je délka oblouku každého řezu úměrná množství, které představuje. I když je pojmenován pro svou podobnost s koláčem, který byl nakrájený na plátky, existují způsoby, jak jej lze prezentovat. Nejdříve známý výsečový graf se obecně připisuje statistickému breviáru Williama Playfaira z roku 1801.

Full Tilt! Pinball:

Full Tilt! Pinball je pinball videohra vyvinutá společností Cinematronics a publikovaná společností Maxis v roce 1995. Obsahuje předem vykreslenou 3D grafiku a tři stoly - Space Cadet , Skulduggery a Dragon's Keep . Na každém stole jsou na straně displeje, které zobrazují skóre hráčů, číslo míče, číslo hráče, displej s různými informacemi a obrázek specifický pro stůl.

Skupiny bodů ve třech dimenzích:

V geometrii je skupina bodů ve třech rozměrech izometrická skupina ve třech rozměrech, která ponechává počátek pevný, nebo odpovídajícím způsobem izometrická skupina koule. Je to podskupina ortogonální skupiny O (3), skupiny všech izometrií, které ponechávají počátek fixní, nebo odpovídajícím způsobem skupinu ortogonálních matic. Samotný O (3) je podskupinou euklidovské skupiny E (3) všech izometrií.

3D tisk:

3D tisk nebo aditivní výroba je konstrukce trojrozměrného objektu z modelu CAD nebo digitálního 3D modelu. Termín „3D tisk" může odkazovat na různé procesy, ve kterých se materiál ukládá, spojuje nebo zpevňuje pod kontrolou počítače za účelem vytvoření trojrozměrného objektu, přičemž materiál se sčítá, obvykle vrstva po vrstvě.

3D tisk:

3D tisk nebo aditivní výroba je konstrukce trojrozměrného objektu z modelu CAD nebo digitálního 3D modelu. Termín „3D tisk" může odkazovat na různé procesy, ve kterých se materiál ukládá, spojuje nebo zpevňuje pod kontrolou počítače za účelem vytvoření trojrozměrného objektu, přičemž materiál se sčítá, obvykle vrstva po vrstvě.

Stavební 3D tisk:

Stavební 3D tisk (c3Dp) nebo 3D stavební tisk (3DCP) se týká různých technologií, které používají 3D tisk jako základní metodu pro výrobu budov nebo konstrukčních komponent. Používají se také alternativní termíny, jako je aditivní konstrukce, Autonomous Robotic Construction System (ARCS), Large scale Additive Manufacturing (LSAM) nebo Freeform construction (FC), které také odkazují na podskupiny, jako například „3D Concrete", v konstrukčním měřítku se používá celá řada metod 3D tisku, přičemž hlavními jsou vytlačování, lepení práškem a aditivní svařování. 3D tisk ve stavebním měřítku bude mít širokou škálu aplikací v soukromém, komerčním, průmyslovém a veřejném sektoru. Potenciální výhody těchto technologií zahrnují rychlejší konstrukci, nižší náklady na pracovní sílu, větší složitost a / nebo přesnost, větší integraci funkcí a méně produkovaného odpadu.

Stavební 3D tisk:

Stavební 3D tisk (c3Dp) nebo 3D stavební tisk (3DCP) se týká různých technologií, které používají 3D tisk jako základní metodu pro výrobu budov nebo konstrukčních komponent. Používají se také alternativní termíny, jako je aditivní konstrukce, Autonomous Robotic Construction System (ARCS), Large scale Additive Manufacturing (LSAM) nebo Freeform construction (FC), které také odkazují na podskupiny, jako například „3D Concrete", v konstrukčním měřítku se používá celá řada metod 3D tisku, přičemž hlavními jsou vytlačování, lepení práškem a aditivní svařování. 3D tisk ve stavebním měřítku bude mít širokou škálu aplikací v soukromém, komerčním, průmyslovém a veřejném sektoru. Potenciální výhody těchto technologií zahrnují rychlejší konstrukci, nižší náklady na pracovní sílu, větší složitost a / nebo přesnost, větší integraci funkcí a méně produkovaného odpadu.

3D tisk:

3D tisk nebo aditivní výroba je konstrukce trojrozměrného objektu z modelu CAD nebo digitálního 3D modelu. Termín „3D tisk" může odkazovat na různé procesy, ve kterých se materiál ukládá, spojuje nebo zpevňuje pod kontrolou počítače za účelem vytvoření trojrozměrného objektu, přičemž materiál se sčítá, obvykle vrstva po vrstvě.

3D tisk:

3D tisk nebo aditivní výroba je konstrukce trojrozměrného objektu z modelu CAD nebo digitálního 3D modelu. Termín „3D tisk" může odkazovat na různé procesy, ve kterých se materiál ukládá, spojuje nebo zpevňuje pod kontrolou počítače za účelem vytvoření trojrozměrného objektu, přičemž materiál se sčítá, obvykle vrstva po vrstvě.

3D tisk:

3D tisk nebo aditivní výroba je konstrukce trojrozměrného objektu z modelu CAD nebo digitálního 3D modelu. Termín „3D tisk" může odkazovat na různé procesy, ve kterých se materiál ukládá, spojuje nebo zpevňuje pod kontrolou počítače za účelem vytvoření trojrozměrného objektu, přičemž materiál se sčítá, obvykle vrstva po vrstvě.

3D projekce:

3D projekce je návrhová technika používaná k zobrazení trojrozměrného (3D) objektu na dvourozměrném (2D) povrchu. Tyto projekce spoléhají na vizuální perspektivu a analýzu aspektů k promítnutí komplexního objektu pro schopnost prohlížení v jednodušší rovině. Tuto koncepci rozšíření 2D geometrie na 3D zvládl Heron z Alexandrie v prvním století. Herona lze nazvat otcem 3D. 3D projekce je základem koncepce počítačové grafiky, která simuluje proudění tekutin a napodobuje realistické efekty. Zavedení konceptu je přičítáno skupině ILM skupiny Lucas Films. V roce 1982 byla první celá digitální počítačově generovaná sekvence pro soubor filmu Star Trek II: Khanův hněv. Patent z roku 1984 týkající se tohoto konceptu napsal William E Masters, „Počítačový automatizovaný výrobní proces a systém" US4665492A používající hromadné částice k výrobě šálku. Proces ukládání částic je jednou z technologií 3D tisku.

3D říše:

3D Realms Entertainment ApS je vydavatel videoher se sídlem v dánském Aalborgu. Scott Miller založil společnost v domě svých rodičů v Garlandu v Texasu v USA v roce 1987 jako Apogee Software Productions , aby vydal svou hru Kingdom of Kroz . V 80. a 90. letech společnost popularizovala model distribuce shareware pro videohry a vytvořila úspěšné franšízy her, jako je Duke Nukem . Apogee přijal obchodní název 3D Realms v roce 1996; název a logo „Apogee Software" byly prodány Terrymu Nagyovi v roce 2008, pomocí něhož založil Apogee Software, LLC.

3D vykreslování:

3D vykreslování je proces 3D počítačové grafiky převodu 3D modelů na 2D obrázky v počítači. 3D vykreslování mohou zahrnovat fotorealistické efekty nebo nefotorealistické styly.

3D skenování:

3D skenování je proces analýzy skutečného objektu nebo prostředí za účelem sběru dat o jeho tvaru a případně jeho vzhledu. Shromážděná data lze poté použít ke konstrukci digitálních 3D modelů.

3D skenování:

3D skenování je proces analýzy skutečného objektu nebo prostředí za účelem sběru dat o jeho tvaru a případně jeho vzhledu. Shromážděná data lze poté použít ke konstrukci digitálních 3D modelů.

Spořič obrazovky:

Spořič obrazovky je počítačový program, který vypne obrazovku nebo ji vyplní pohyblivými obrázky nebo vzory, když je počítač delší dobu nečinný. Původním účelem spořičů obrazovky bylo zabránit vypalování fosforu na počítačových monitorech CRT a plazmě. Ačkoli moderní monitory nejsou náchylné k tomuto problému, spořiče obrazovky se stále používají pro jiné účely. Spořiče obrazovky jsou často nastaveny tak, aby nabízely základní vrstvu zabezpečení vyžadující heslo pro opětovný přístup k zařízení. Některé spořiče obrazovky používají jinak nevyužité počítačové prostředky k provádění užitečné práce, jako je zpracování pro projekty distribuovaného výpočtu.

Spořič obrazovky:

Spořič obrazovky je počítačový program, který vypne obrazovku nebo ji vyplní pohyblivými obrázky nebo vzory, když je počítač delší dobu nečinný. Původním účelem spořičů obrazovky bylo zabránit vypalování fosforu na počítačových monitorech CRT a plazmě. Ačkoli moderní monitory nejsou náchylné k tomuto problému, spořiče obrazovky se stále používají pro jiné účely. Spořiče obrazovky jsou často nastaveny tak, aby nabízely základní vrstvu zabezpečení vyžadující heslo pro opětovný přístup k zařízení. Některé spořiče obrazovky používají jinak nevyužité počítačové prostředky k provádění užitečné práce, jako je zpracování pro projekty distribuovaného výpočtu.

3. spojovací brigáda (USA):

3. spojovací brigáda armády Spojených států byla součástí III. Sboru. Byl založen ve Fort Hood v Texasu, ale byl deaktivován dne 15. dubna 2008 v rámci transformace americké armády na strukturu modulárních sil. 3. signální brigáda má historii inaktivací a reaktivací od vytvoření jednotky v roce 1946.

3. spojovací brigáda (USA):

3. spojovací brigáda armády Spojených států byla součástí III. Sboru. Byl založen ve Fort Hood v Texasu, ale byl deaktivován dne 15. dubna 2008 v rámci transformace americké armády na strukturu modulárních sil. 3. signální brigáda má historii inaktivací a reaktivací od vytvoření jednotky v roce 1946.

Virtuální realita:

Virtuální realita ( VR ) je simulovaný zážitek, který může být podobný nebo zcela odlišný od skutečného světa. Mezi aplikace virtuální reality patří zábava a vzdělávání. Mezi další odlišné typy technologie ve stylu VR patří rozšířená realita a smíšená realita, někdy označované jako rozšířená realita nebo XR.

3D lokalizace zvuku:

3D lokalizace zvuku odkazuje na akustickou technologii, která se používá k lokalizaci zdroje zvuku v trojrozměrném prostoru. Umístění zdroje je obvykle určeno směrem příchozích zvukových vln a vzdáleností mezi zdrojem a senzory. Zahrnuje konstrukční uspořádání senzorů a techniky zpracování signálu.

Rekonstrukce 3D zvuku:

Rekonstrukce 3D zvuku je aplikace technik rekonstrukce na technologii lokalizace 3D zvuku. Tyto metody rekonstrukce trojrozměrného zvuku se používají k opětovnému vytvoření zvuků tak, aby odpovídaly přirozenému prostředí, a poskytly prostorové podněty zdroje zvuku. Vidí také aplikace při vytváření 3D vizualizací na zvukovém poli, které zahrnují fyzické aspekty zvukových vln, včetně směru, tlaku a intenzity. Tato technologie se používá v zábavě k reprodukci živého vystoupení prostřednictvím počítačových reproduktorů. Tato technologie se také používá ve vojenských aplikacích k určení umístění zdrojů zvuku. Rekonstrukce zvukových polí je také použitelná pro lékařské zobrazování k měření bodů v ultrazvuku.

Stereoskopie:

Stereoskopie je technika pro vytváření nebo zvyšování iluze hloubky v obrazu pomocí stereopse pro binokulární vidění. Slovo stereoskopie pochází z řečtiny στερεός ( stereos ) „pevný, pevný" a σκοπέω (skopeō) „dívat se, vidět". Jakémukoli stereoskopickému obrazu se říká stereogram . Stereogram původně odkazoval na dvojici stereofonních obrazů, které lze prohlížet pomocí stereoskopu.

3D studio:

3D studio může odkazovat na:

  • Místo ve studiu, kde je vytvořeno 3D dílo
  • 3ds Max, animační softwarový balíček dříve pojmenovaný 3D Studio Max
  • Jakýkoli 3D počítačový grafický software
3D studio:

3D studio může odkazovat na:

  • Místo ve studiu, kde je vytvořeno 3D dílo
  • 3ds Max, animační softwarový balíček dříve pojmenovaný 3D Studio Max
  • Jakýkoli 3D počítačový grafický software
Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , dříve 3D Studio a 3D Studio Max , je profesionální 3D počítačový grafický program pro vytváření 3D animací, modelů, her a obrázků. Vyvíjí a vyrábí ji společnost Autodesk Media and Entertainment. Má možnosti modelování a flexibilní architekturu zásuvných modulů a musí se používat na platformě Microsoft Windows. Často jej používají vývojáři videoher, mnoho televizních komerčních studií a architektonická vizualizační studia. Používá se také pro filmové efekty a předběžnou vizualizaci filmu. Nejnovější verze nástroje 3ds Max obsahuje nástroje pro modelování a animaci také shadery, dynamickou simulaci, částicové systémy, radiozity, normální vytváření a vykreslování map, globální osvětlení, přizpůsobitelné uživatelské rozhraní, nové ikony a vlastní skriptovací jazyk.

Tričko:

Tričko nebo tričko je styl látkové košile pojmenované podle tvaru písmene T na těle a rukávech. Tradičně má krátké rukávy a kulatý výstřih, známý jako výstřih posádky , kterému chybí límec. Trička jsou obvykle vyrobena z pružné, lehké a levné látky a snadno se čistí.

Utah čajová konvice:

Čajová konvice v Utahu nebo Čajová konvice v Newellu je 3D testovací model, který se stal standardním referenčním objektem a vtipem v komunitě počítačové grafiky. Jedná se o matematický model obyčejné čajové konvice značky Melitta, která vypadá pevně, válcovitě a částečně konvexně. Použití modelu konvice je považováno za 3D ekvivalent „Hello, World!" program, způsob, jak vytvořit snadnou 3D scénu s poněkud složitým modelem fungujícím jako základní geometrie scény s nastavením světla. Některé programovací knihovny, například OpenGL Utility Toolkit, mají dokonce i funkce určené k kreslení konvic.

3D film:

3D filmy jsou filmy, které vytvářejí iluzi trojrozměrné pevnosti, obvykle pomocí speciálních zobrazovacích zařízení. Existují v nějaké formě od roku 1915, ale byly z velké části odsunuty do mezery ve filmovém průmyslu kvůli nákladnému hardwaru a procesům potřebným k výrobě a zobrazení 3D filmu a nedostatku standardizovaného formátu pro všechny segmenty filmu. zábavní průmysl. Přesto byly 3D filmy prominentně uváděny v padesátých letech v americkém kině a později v osmdesátých a devadesátých letech zažily celosvětové oživení díky špičkovým divadlům IMAX a místům s tématikou Disney. 3D filmy se staly stále úspěšnějšími po celém roce 2000 a vyvrcholily úspěchem 3D prezentací Avatara v prosinci 2009, poté se 3D filmy opět snížily na popularitě. Někteří režiséři také zvolili více experimentální přístupy k 3D filmové tvorbě, zejména oslavovaný autor Jean-Luc Godard ve filmu Goodbye to Language .

3D tic-tac-toe:

3D tic-tac-toe , také známý pod obchodním názvem Qubic , je abstraktní strategická desková hra, obvykle pro dva hráče. Koncept je podobný tradičnímu tic-tac-toe, ale hraje se v kubické řadě buněk, obvykle 4x4x4. Hráči střídavě umisťují své značky do prázdných buněk v poli. První hráč, který dosáhne čtyř vlastních značek v řadě, vyhrává. Vítězná řada může být vodorovná, svislá nebo úhlopříčná na jedné desce, jako v běžném tic-tac-toe, nebo svisle ve sloupci, nebo diagonální linie přes čtyři desky.

3D televize:

3D televize ( 3DTV ) je televize, která zprostředkovává vnímání hloubky divákovi pomocí technik, jako je stereoskopické zobrazení, zobrazení s více pohledy, 2D plus-hloubka nebo jakákoli jiná forma 3D zobrazení. Většina moderních 3D televizorů používá aktivní 3D systém závěrky nebo polarizovaný 3D systém a některé jsou autostereoskopické bez nutnosti brýlí. Od roku 2019 již většina 3D televizorů a služeb není k dispozici.

Euklidovský vektor:

V matematice, fyzice a inženýrství je euklidovský vektor nebo jednoduše vektor geometrický objekt, který má velikost a směr. Vektory lze přidávat k dalším vektorům podle vektorové algebry. Euklidovský vektor je často reprezentován paprskem nebo graficky jako šipka spojující počáteční bod A s koncovým bodem B a označen .

Stereoskopické kódování videa:

Kódování 3D videa je jednou z fází zpracování, které jsou nutné k tomu, aby se stereoskopický obsah projevil v domácnosti. K dosažení stereoskopického videa se používají tři techniky:

  1. Posun barev (anaglyph)
  2. Podvzorkování pixelů
  3. Vylepšené kódování video streamu
Správce skládání oken:

Správce skládání oken nebo skladatel je správce oken, který poskytuje aplikacím vyrovnávací paměť pro každé okno. Správce oken sestaví vyrovnávací paměti oken do obrazu představujícího obrazovku a zapíše výsledek do paměti displeje.

Glosář počítačové grafiky:

Toto je glosář pojmů týkajících se počítačové grafiky.

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl přenesen do formátu kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl přenesen do formátu kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3D XPoint:

3D XPoint je technologie energeticky nezávislé paměti (NVM) vyvinutá společně společnostmi Intel a Micron Technology. To bylo oznámeno v červenci 2015 a je k dispozici na otevřeném trhu pod značkou Optane (Intel) od dubna 2017. Bitové úložiště je založeno na změně hromadného odporu ve spojení se stohovatelným cross-grided datovým polem. Počáteční ceny jsou nižší než dynamická paměť s náhodným přístupem (DRAM), ale více než paměť flash.

Architektonické ztvárnění:

Architektonické vykreslování , architektonické ilustrace nebo architektonická vizualizace je umění vytvářet trojrozměrné obrázky nebo animace ukazující atributy navrhovaného architektonického návrhu.

3dcart (software):

3dcart je soukromá technologická společnost, která vyvíjí software pro elektronické obchodování pro firmy. Společnost byla založena v roce 1997 se sídlem v Tamaracu na Floridě. Společnost 3dcart vyvíjí aplikaci elektronického obchodu pro online obchody a maloobchodní systémy prodejních míst.

3Deep:

3Deep byla soulová popová chlapecká skupina složená z amerických herců Eddieho Cibriana a Joshui Morrowa a kanadského zpěváka CJ Huyera.

Kryomikroskopie transmisní elektrony:

Transmisní elektronová kryomikroskopie ( CryoTEM ), běžně známá jako kryo-EM , je formou kryogenní elektronové mikroskopie, konkrétněji typu transmisní elektronové mikroskopie (TEM), kde je vzorek studován při kryogenních teplotách. Cryo-EM získává popularitu ve strukturní biologii.

Triple DES:

V kryptografii je Triple DES , oficiálně Triple Data Encryption Algorithm , bloková šifra se symetrickým klíčem, která šifrovací algoritmus DES aplikuje třikrát na každý datový blok. 56bitový klíč Data Encryption Standard (DES) již není považován za adekvátní tváří v tvář moderním kryptanalytickým technikám a superpočítačovému výkonu. Upravená verze DES, Triple DES (3DES), však používá stejný algoritmus k vytvoření bezpečnějšího šifrování.

3dfx Interactive:

3dfx Interactive byla společnost se sídlem v San Jose v Kalifornii, založená v roce 1994, která se specializovala na výrobu jednotek pro zpracování 3D grafiky a později grafických karet. Od konce 90. let do roku 2000 byl průkopníkem v této oblasti.

Glide (API):

Glide je 3D grafické API vyvinuté společností 3dfx Interactive pro jejich akcelerační karty Voodoo Graphics 3D. Ačkoli to původně začalo jako proprietární API, později to bylo otevřeno od 3dfx. Byl věnován vykreslování výkonu, primárně podporující mapování geometrie a textury, v datových formátech identických s těmi, které se používají interně na jejich kartách. Široké přijetí 3Dfx vedlo k tomu, že Glide byl ve velké míře používán na konci 90. let, ale další zdokonalování Direct3D společnosti Microsoft a vzhled plných implementací OpenGL od jiných prodejců grafických karet, kromě rostoucí rozmanitosti 3D hardwaru, nakonec způsobily, že se stal nadbytečným.

3dfx Interactive:

3dfx Interactive byla společnost se sídlem v San Jose v Kalifornii, založená v roce 1994, která se specializovala na výrobu jednotek pro zpracování 3D grafiky a později grafických karet. Od konce 90. let do roku 2000 byl průkopníkem v této oblasti.

Voodoo 5:

Voodoo 5 byla poslední a nejvýkonnější řada grafických karet, kterou společnost 3Dfx Interactive vydala. Všichni členové rodiny byli založeni na grafickém procesoru VSA-100. Na trh se dostaly pouze jednočipové Voodoo 4 4500 a dvoučipové Voodoo 5 5500.

3dfx Interactive:

3dfx Interactive byla společnost se sídlem v San Jose v Kalifornii, založená v roce 1994, která se specializovala na výrobu jednotek pro zpracování 3D grafiky a později grafických karet. Od konce 90. let do roku 2000 byl průkopníkem v této oblasti.

3dfx Interactive:

3dfx Interactive byla společnost se sídlem v San Jose v Kalifornii, založená v roce 1994, která se specializovala na výrobu jednotek pro zpracování 3D grafiky a později grafických karet. Od konce 90. let do roku 2000 byl průkopníkem v této oblasti.

3dfx Interactive:

3dfx Interactive byla společnost se sídlem v San Jose v Kalifornii, založená v roce 1994, která se specializovala na výrobu jednotek pro zpracování 3D grafiky a později grafických karet. Od konce 90. let do roku 2000 byl průkopníkem v této oblasti.

Glide (API):

Glide je 3D grafické API vyvinuté společností 3dfx Interactive pro jejich akcelerační karty Voodoo Graphics 3D. Ačkoli to původně začalo jako proprietární API, později to bylo otevřeno od 3dfx. Byl věnován vykreslování výkonu, primárně podporující mapování geometrie a textury, v datových formátech identických s těmi, které se používají interně na jejich kartách. Široké přijetí 3Dfx vedlo k tomu, že Glide byl ve velké míře používán na konci 90. let, ale další zdokonalování Direct3D společnosti Microsoft a vzhled plných implementací OpenGL od jiných prodejců grafických karet, kromě rostoucí rozmanitosti 3D hardwaru, nakonec způsobily, že se stal nadbytečným.

3dfx Interactive:

3dfx Interactive byla společnost se sídlem v San Jose v Kalifornii, založená v roce 1994, která se specializovala na výrobu jednotek pro zpracování 3D grafiky a později grafických karet. Od konce 90. let do roku 2000 byl průkopníkem v této oblasti.

Three Days Grace:

Three Days Grace je kanadská rocková skupina založená v Norwoodu v Ontariu v roce 1997. Původní sestavu kapely tvořili kytarista a zpěvák Adam Gontier, bubeník a doprovodný zpěvák Neil Sanderson a basista Brad Walst. V roce 2003 byl Barry Stock přijat jako vedoucí kytarista kapely, což z nich učinilo čtyřčlennou kapelu. V roce 2013 Gontier opustil kapelu a byl nahrazen zpěvákem My Darkest Days Mattem Walstem, který je také mladším bratrem Brada Walsta.

Gamestudio:

3D GameStudio nebo 3DGS je systém pro vývoj 3D počítačových her, který uživatelům umožňuje vytvářet 3D hry a další aplikace pro virtuální realitu a bez licenčních poplatků je publikovat. Zahrnuje editor modelů / terénu, editor úrovní, editor skriptů / debugger a přichází s velkou sbírkou textur, modelů a uměleckých děl, stejně jako systém herních šablon, který umožňuje vytváření základních stříleček nebo RPG bez programování. Pro složité hry nebo jiné aplikace lze použít buď integrovaný programovací jazyk s názvem Lite-C, nebo externí vývojový jazyk, jako je Visual C ++ nebo Borland Delphi.

Seznam pomocných dálnic:

Pomocné mezistátní dálnice jsou doplňkovou podmnožinou dálnic v rámci mezistátního dálničního systému Spojených států. Pomocné trasy se obecně klasifikují jako čelní trasy, které se na jednom konci připojují k nadřazené trase, obchvaty, které se připojují k nadřazené trase na obou koncích, nebo obvody, které tvoří kompletní kruh protínající nadřazenou trasu na dvou místech. Ve Spojených státech existuje 323 pomocných dálnic. Existuje několik tras, které se na jednom konci připojují k nadřazené trase, ale na druhém konci se připojují k jiné trase; některé státy s nimi zacházejí jako s ostrohy, zatímco jiné s nimi zacházejí jako s bypassy. Podobně jako u hlavní silnice Interstate Highways, tyto dálnice také splňují všechny standardy Interstate Highway a dostávají stejné procento federálního financování (90%).

3did:

Databáze trojrozměrných interagujících domén ( 3did ) je biologická databáze obsahující katalog interakcí protein-protein, pro který je známá 3D struktura s vysokým rozlišením. 3did shromažďuje a klasifikuje všechny strukturální modely interakcí doména-doména v Protein Data Bank a poskytuje molekulární podrobnosti těchto interakcí. 3did používá databázi Pfam k definování polohy proteinových domén v proteinových strukturách. 3did byl poprvé publikován v roce 2005. Současná verze také obsahuje potrubí pro objevování a anotaci nových interakcí doména-motiv. Pro každou interakci 3did identifikuje a seskupuje různé režimy vazby seskupením podobných rozhraní do „topologických interakcí". Udržováním neustále aktualizované sbírky šablon strukturálních interakcí založených na doménách je 3did referenčním zdrojem informací pro strukturní charakterizaci sítí interakce proteinů. 3did se aktualizuje každých šest měsíců a je k dispozici pro hromadné stahování a procházení na adrese http://3did.irbbarcelona.org .

3Dlaby:

3DLABS byla báječná polovodičová společnost, která původně vyvinula špičkovou technologii grafických čipů GLINT a PERMEDIA, která se používala na mnoha předních světových počítačových grafických kartách na trzích CAD a DCC, včetně vlastních karet Wildcat a Oxygen.

XML:

Extensible Markup Language ( XML ) je značkovací jazyk, který definuje sadu pravidel pro kódování dokumentů ve formátu, který je čitelný i strojově. Specifikace XML 1.0 konsorcia World Wide Web XML z roku 1998 a několik dalších souvisejících specifikací - všechny bezplatné otevřené standardy - definují XML.

3DMark:

3DMark je počítačový srovnávací nástroj vytvořený a vyvinutý společností UL ,, k určení výkonu 3D grafického vykreslování počítače a možností zpracování zátěže CPU. Spuštěním 3DMark vytvoříte skóre 3DMark, přičemž vyšší čísla znamenají lepší výkon. Měřící jednotka 3DMark má poskytnout normalizovaný průměr pro srovnání různých konfigurací hardwaru PC, což navrhovatelé, jako jsou hráči a nadšenci přetaktování, svědčí o výkonnostních schopnostech koncových uživatelů.

3DMark:

3DMark je počítačový srovnávací nástroj vytvořený a vyvinutý společností UL ,, k určení výkonu 3D grafického vykreslování počítače a možností zpracování zátěže CPU. Spuštěním 3DMark vytvoříte skóre 3DMark, přičemž vyšší čísla znamenají lepší výkon. Měřící jednotka 3DMark má poskytnout normalizovaný průměr pro srovnání různých konfigurací hardwaru PC, což navrhovatelé, jako jsou hráči a nadšenci přetaktování, svědčí o výkonnostních schopnostech koncových uživatelů.

Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , dříve 3D Studio a 3D Studio Max , je profesionální 3D počítačový grafický program pro vytváření 3D animací, modelů, her a obrázků. Vyvíjí a vyrábí ji společnost Autodesk Media and Entertainment. Má možnosti modelování a flexibilní architekturu zásuvných modulů a musí se používat na platformě Microsoft Windows. Často jej používají vývojáři videoher, mnoho televizních komerčních studií a architektonická vizualizační studia. Používá se také pro filmové efekty a předběžnou vizualizaci filmu. Nejnovější verze nástroje 3ds Max obsahuje nástroje pro modelování a animaci také shadery, dynamickou simulaci, částicové systémy, radiozity, normální vytváření a vykreslování map, globální osvětlení, přizpůsobitelné uživatelské rozhraní, nové ikony a vlastní skriptovací jazyk.

3dmiX:

3dmiX je počítačový program pro BeOS, který zobrazuje každou stopu zvuku jako objekt na virtuální 3D zvukové ploše a umožňuje uživatelům upravit jeho posouvání a hlasitost přetažením po objektu. Program byl dříve pojmenován 3dsound a také Benoit's Mix po jeho tvůrci Benoitovi Schillingsovi, nyní Fellow na Yahoo. Tento program je často citován jako příklad skvělé aplikace pro BeOS.

3DML:

3DML byl formát pro vytváření trojrozměrných webových stránek kombinací stavebních bloků podobné velikosti. To bylo vynalezeno v roce 1997 Michaelem Powersem, který jej společně vyvinul s Philipem Stephensem a dále jej rozvíjel v průběhu příštích čtyř let. Soubory 3DML jsou psány v XML a mohou být dodávány ze standardních webových serverů a zobrazovány v prohlížeči pomocí pluginu nebo v nezávislém 3DML prohlížeči s názvem Flatland Rover. V roce 2017 byla zveřejněna nová aktualizace s aktualizovaným kódem a binárními soubory pro Windows 10. 3DML neměla na rozdíl od jiných platforem té doby, jako jsou Active Worlds, žádnou podporu avatarů ani více uživatelů, a proto nikdy nepřitahovala velkou sledovanost. Existovaly doplňky pro Internet Explorer, Netscape Navigator a AOL, ale ne pro Mozilla Firefox. Nejnovější verzí je samostatná aplikace systému Windows.

3DMLW:

3DMLW je ukončený open-source projekt a značkovací jazyk založený na XML pro reprezentaci interaktivního 3D a 2D obsahu v síti WWW.

3D Movie Maker:

3D Movie Maker je dětský počítačový program vyvinutý dceřinou společností Microsoft Home společnosti Microsoft Kids v roce 1995. Pomocí tohoto programu mohou uživatelé natáčet filmy umístěním 3D postav a rekvizit do předem vykreslených prostředí a přidáním akcí, zvukových efektů, hudby, textu , řeč a speciální efekty. Filmy se poté uloží ve formátu .3mm.

3DNow !:

3DNow! je rozšíření instrukční sady x86 vyvinuté společností Advanced Micro Devices (AMD). Přidává instrukce SIMD (single data multiple data) do základní instrukční sady x86, což jí umožňuje provádět vektorové zpracování, což zvyšuje výkon mnoha graficky náročných aplikací. Prvním mikroprocesorem, který implementoval 3DNow, byl AMD K6-2, který byl představen v roce 1998. Když byla aplikace vhodná, zvýšila se rychlost přibližně 2–4krát.

3DNow !:

3DNow! je rozšíření instrukční sady x86 vyvinuté společností Advanced Micro Devices (AMD). Přidává instrukce SIMD (single data multiple data) do základní instrukční sady x86, což jí umožňuje provádět vektorové zpracování, což zvyšuje výkon mnoha graficky náročných aplikací. Prvním mikroprocesorem, který implementoval 3DNow, byl AMD K6-2, který byl představen v roce 1998. Když byla aplikace vhodná, zvýšila se rychlost přibližně 2–4krát.

3DO:

3DO může odkazovat na:

  • The 3DO Company, video game company that developed:
    • 3DO Interactive Multiplayer, herní konzole, 1993–1997
      • Seznam 3DO her, seznam her vydaných pro 3DO
  • 3DO Blaster, přídavná karta ISA pro PC, která obsahovala celou čipovou sadu pro herní konzoli 3DO
  • 3DO Rating System, systém hodnocení vytvořený společností The 3DO Company a používaný u her vydaných pro 3DO Interactive Multiplayer v USA a Kanadě
3DO Blaster:

3DO Blaster je doplněk vytvořený společností Creative Labs a navržený tak, aby umožňoval kompatibilním počítačům se systémem Windows hrát hry pro 3DO Interactive Multiplayer. Jedná se o kartu kompatibility plné velikosti ISA a na rozdíl od jiných podobných doplňků neimuluje systém 3DO, ale je zahrnuta logická deska celého systému se vstupem (řadiči) a výstupem přesměrovaným do počítače.

3dr modely:

3dr Models je největší modelářská společnost na světě, založená v roce 1989 libanonským občanem Dani Antoun Bterrani. Společnost staví různé druhy modelů v měřítku, architektonické, průmyslové námořní a mechanické pod jednou střechou o ploše 18 000 metrů čtverečních. dílna.

3D říše:

3D Realms Entertainment ApS je vydavatel videoher se sídlem v dánském Aalborgu. Scott Miller založil společnost v domě svých rodičů v Garlandu v Texasu v USA v roce 1987 jako Apogee Software Productions , aby vydal svou hru Kingdom of Kroz . V 80. a 90. letech společnost popularizovala model distribuce shareware pro videohry a vytvořila úspěšné franšízy her, jako je Duke Nukem . Apogee přijal obchodní název 3D Realms v roce 1996; název a logo „Apogee Software" byly prodány Terrymu Nagyovi v roce 2008, pomocí něhož založil Apogee Software, LLC.

Nintendo 3DS:

Nintendo 3DS je ruční herní konzole vyráběná společností Nintendo. Systém byl oznámen v březnu 2010 a oficiálně představen na E3 2010 jako nástupce Nintendo DS. Systém je vybaven zpětnou kompatibilitou se staršími videohrami Nintendo DS. Jako konzole osmé generace byla jejím hlavním konkurentem Sony PlayStation Vita.

Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , dříve 3D Studio a 3D Studio Max , je profesionální 3D počítačový grafický program pro vytváření 3D animací, modelů, her a obrázků. Vyvíjí a vyrábí ji společnost Autodesk Media and Entertainment. Má možnosti modelování a flexibilní architekturu zásuvných modulů a musí se používat na platformě Microsoft Windows. Často jej používají vývojáři videoher, mnoho televizních komerčních studií a architektonická vizualizační studia. Používá se také pro filmové efekty a předběžnou vizualizaci filmu. Nejnovější verze nástroje 3ds Max obsahuje nástroje pro modelování a animaci také shadery, dynamickou simulaci, částicové systémy, radiozity, normální vytváření a vykreslování map, globální osvětlení, přizpůsobitelné uživatelské rozhraní, nové ikony a vlastní skriptovací jazyk.

Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , dříve 3D Studio a 3D Studio Max , je profesionální 3D počítačový grafický program pro vytváření 3D animací, modelů, her a obrázků. Vyvíjí a vyrábí ji společnost Autodesk Media and Entertainment. Má možnosti modelování a flexibilní architekturu zásuvných modulů a musí se používat na platformě Microsoft Windows. Často jej používají vývojáři videoher, mnoho televizních komerčních studií a architektonická vizualizační studia. Používá se také pro filmové efekty a předběžnou vizualizaci filmu. Nejnovější verze nástroje 3ds Max obsahuje nástroje pro modelování a animaci také shadery, dynamickou simulaci, částicové systémy, radiozity, normální vytváření a vykreslování map, globální osvětlení, přizpůsobitelné uživatelské rozhraní, nové ikony a vlastní skriptovací jazyk.

3ds (disambiguation):

3DS označuje:

  • boing3ds , výuková konzole v roce 2015.
  • Nintendo 3DS , ruční herní konzole z roku 2011. Může také označovat rodinu konzolí Nintendo 3DS jako celek a nástupce rodiny Nintendo DS.
Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , dříve 3D Studio a 3D Studio Max , je profesionální 3D počítačový grafický program pro vytváření 3D animací, modelů, her a obrázků. Vyvíjí a vyrábí ji společnost Autodesk Media and Entertainment. Má možnosti modelování a flexibilní architekturu zásuvných modulů a musí se používat na platformě Microsoft Windows. Často jej používají vývojáři videoher, mnoho televizních komerčních studií a architektonická vizualizační studia. Používá se také pro filmové efekty a předběžnou vizualizaci filmu. Nejnovější verze nástroje 3ds Max obsahuje nástroje pro modelování a animaci také shadery, dynamickou simulaci, částicové systémy, radiozity, normální vytváření a vykreslování map, globální osvětlení, přizpůsobitelné uživatelské rozhraní, nové ikony a vlastní skriptovací jazyk.

Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , dříve 3D Studio a 3D Studio Max , je profesionální 3D počítačový grafický program pro vytváření 3D animací, modelů, her a obrázků. Vyvíjí a vyrábí ji společnost Autodesk Media and Entertainment. Má možnosti modelování a flexibilní architekturu zásuvných modulů a musí se používat na platformě Microsoft Windows. Často jej používají vývojáři videoher, mnoho televizních komerčních studií a architektonická vizualizační studia. Používá se také pro filmové efekty a předběžnou vizualizaci filmu. Nejnovější verze nástroje 3ds Max obsahuje nástroje pro modelování a animaci také shadery, dynamickou simulaci, částicové systémy, radiozity, normální vytváření a vykreslování map, globální osvětlení, přizpůsobitelné uživatelské rozhraní, nové ikony a vlastní skriptovací jazyk.

Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , dříve 3D Studio a 3D Studio Max , je profesionální 3D počítačový grafický program pro vytváření 3D animací, modelů, her a obrázků. Vyvíjí a vyrábí ji společnost Autodesk Media and Entertainment. Má možnosti modelování a flexibilní architekturu zásuvných modulů a musí se používat na platformě Microsoft Windows. Často jej používají vývojáři videoher, mnoho televizních komerčních studií a architektonická vizualizační studia. Používá se také pro filmové efekty a předběžnou vizualizaci filmu. Nejnovější verze nástroje 3ds Max obsahuje nástroje pro modelování a animaci také shadery, dynamickou simulaci, částicové systémy, radiozity, normální vytváření a vykreslování map, globální osvětlení, přizpůsobitelné uživatelské rozhraní, nové ikony a vlastní skriptovací jazyk.

Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , dříve 3D Studio a 3D Studio Max , je profesionální 3D počítačový grafický program pro vytváření 3D animací, modelů, her a obrázků. Vyvíjí a vyrábí ji společnost Autodesk Media and Entertainment. Má možnosti modelování a flexibilní architekturu zásuvných modulů a musí se používat na platformě Microsoft Windows. Často jej používají vývojáři videoher, mnoho televizních komerčních studií a architektonická vizualizační studia. Používá se také pro filmové efekty a předběžnou vizualizaci filmu. Nejnovější verze nástroje 3ds Max obsahuje nástroje pro modelování a animaci také shadery, dynamickou simulaci, částicové systémy, radiozity, normální vytváření a vykreslování map, globální osvětlení, přizpůsobitelné uživatelské rozhraní, nové ikony a vlastní skriptovací jazyk.

Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , dříve 3D Studio a 3D Studio Max , je profesionální 3D počítačový grafický program pro vytváření 3D animací, modelů, her a obrázků. Vyvíjí a vyrábí ji společnost Autodesk Media and Entertainment. Má možnosti modelování a flexibilní architekturu zásuvných modulů a musí se používat na platformě Microsoft Windows. Často jej používají vývojáři videoher, mnoho televizních komerčních studií a architektonická vizualizační studia. Používá se také pro filmové efekty a předběžnou vizualizaci filmu. Nejnovější verze nástroje 3ds Max obsahuje nástroje pro modelování a animaci také shadery, dynamickou simulaci, částicové systémy, radiozity, normální vytváření a vykreslování map, globální osvětlení, přizpůsobitelné uživatelské rozhraní, nové ikony a vlastní skriptovací jazyk.

Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , dříve 3D Studio a 3D Studio Max , je profesionální 3D počítačový grafický program pro vytváření 3D animací, modelů, her a obrázků. Vyvíjí a vyrábí ji společnost Autodesk Media and Entertainment. Má možnosti modelování a flexibilní architekturu zásuvných modulů a musí se používat na platformě Microsoft Windows. Často jej používají vývojáři videoher, mnoho televizních komerčních studií a architektonická vizualizační studia. Používá se také pro filmové efekty a předběžnou vizualizaci filmu. Nejnovější verze nástroje 3ds Max obsahuje nástroje pro modelování a animaci také shadery, dynamickou simulaci, částicové systémy, radiozity, normální vytváření a vykreslování map, globální osvětlení, přizpůsobitelné uživatelské rozhraní, nové ikony a vlastní skriptovací jazyk.

Systémový software Nintendo 3DS:

Systémový software Nintendo 3DS byla sada aktualizovatelných verzí firmwaru a softwarového rozhraní v řadě herních konzolí Nintendo 3DS. Aktualizace, které se stahují prostřednictvím internetového připojení systému, umožňují společnosti Nintendo přidávat a odebírat funkce a software. Všechny aktualizace také zahrnují všechny změny z předchozích aktualizací.

Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , dříve 3D Studio a 3D Studio Max , je profesionální 3D počítačový grafický program pro vytváření 3D animací, modelů, her a obrázků. Vyvíjí a vyrábí ji společnost Autodesk Media and Entertainment. Má možnosti modelování a flexibilní architekturu zásuvných modulů a musí se používat na platformě Microsoft Windows. Často jej používají vývojáři videoher, mnoho televizních komerčních studií a architektonická vizualizační studia. Používá se také pro filmové efekty a předběžnou vizualizaci filmu. Nejnovější verze nástroje 3ds Max obsahuje nástroje pro modelování a animaci také shadery, dynamickou simulaci, částicové systémy, radiozity, normální vytváření a vykreslování map, globální osvětlení, přizpůsobitelné uživatelské rozhraní, nové ikony a vlastní skriptovací jazyk.

Seznam her Virtual Console pro Nintendo 3DS (Severní Amerika):

Toto je seznam her Virtual Console, které jsou k dispozici na Nintendo 3DS v Severní Americe.

Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , dříve 3D Studio a 3D Studio Max , je profesionální 3D počítačový grafický program pro vytváření 3D animací, modelů, her a obrázků. Vyvíjí a vyrábí ji společnost Autodesk Media and Entertainment. Má možnosti modelování a flexibilní architekturu zásuvných modulů a musí se používat na platformě Microsoft Windows. Často jej používají vývojáři videoher, mnoho televizních komerčních studií a architektonická vizualizační studia. Používá se také pro filmové efekty a předběžnou vizualizaci filmu. Nejnovější verze nástroje 3ds Max obsahuje nástroje pro modelování a animaci také shadery, dynamickou simulaci, částicové systémy, radiozity, normální vytváření a vykreslování map, globální osvětlení, přizpůsobitelné uživatelské rozhraní, nové ikony a vlastní skriptovací jazyk.

Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , dříve 3D Studio a 3D Studio Max , je profesionální 3D počítačový grafický program pro vytváření 3D animací, modelů, her a obrázků. Vyvíjí a vyrábí ji společnost Autodesk Media and Entertainment. Má možnosti modelování a flexibilní architekturu zásuvných modulů a musí se používat na platformě Microsoft Windows. Často jej používají vývojáři videoher, mnoho televizních komerčních studií a architektonická vizualizační studia. Používá se také pro filmové efekty a předběžnou vizualizaci filmu. Nejnovější verze nástroje 3ds Max obsahuje nástroje pro modelování a animaci také shadery, dynamickou simulaci, částicové systémy, radiozity, normální vytváření a vykreslování map, globální osvětlení, přizpůsobitelné uživatelské rozhraní, nové ikony a vlastní skriptovací jazyk.

Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , dříve 3D Studio a 3D Studio Max , je profesionální 3D počítačový grafický program pro vytváření 3D animací, modelů, her a obrázků. Vyvíjí a vyrábí ji společnost Autodesk Media and Entertainment. Má možnosti modelování a flexibilní architekturu zásuvných modulů a musí se používat na platformě Microsoft Windows. Často jej používají vývojáři videoher, mnoho televizních komerčních studií a architektonická vizualizační studia. Používá se také pro filmové efekty a předběžnou vizualizaci filmu. Nejnovější verze nástroje 3ds Max obsahuje nástroje pro modelování a animaci také shadery, dynamickou simulaci, částicové systémy, radiozity, normální vytváření a vykreslování map, globální osvětlení, přizpůsobitelné uživatelské rozhraní, nové ikony a vlastní skriptovací jazyk.

Autodesk 3ds Max:

Autodesk 3ds Max , dříve 3D Studio a 3D Studio Max , je profesionální 3D počítačový grafický program pro vytváření 3D animací, modelů, her a obrázků. Vyvíjí a vyrábí ji společnost Autodesk Media and Entertainment. Má možnosti modelování a flexibilní architekturu zásuvných modulů a musí se používat na platformě Microsoft Windows. Často jej používají vývojáři videoher, mnoho televizních komerčních studií a architektonická vizualizační studia. Používá se také pro filmové efekty a předběžnou vizualizaci filmu. Nejnovější verze nástroje 3ds Max obsahuje nástroje pro modelování a animaci také shadery, dynamickou simulaci, částicové systémy, radiozity, normální vytváření a vykreslování map, globální osvětlení, přizpůsobitelné uživatelské rozhraní, nové ikony a vlastní skriptovací jazyk.

3dvia:

3DVIA je značka společnosti Dassault Systèmes, která se zaměřuje na vývoj nástrojů pro tvorbu, publikování a hostování 3D pro profesionální a spotřebitelské trhy. Produkty společnosti jsou zaměřeny na profesionály v oblasti výroby, designu a marketingu.

3dvia:

3DVIA je značka společnosti Dassault Systèmes, která se zaměřuje na vývoj nástrojů pro tvorbu, publikování a hostování 3D pro profesionální a spotřebitelské trhy. Produkty společnosti jsou zaměřeny na profesionály v oblasti výroby, designu a marketingu.

Trojrozměrná virtuální turistika:

3DVT je realistická 3D geovizualizace virtuálních prostředí, která uživateli umožňuje prozkoumávat fyzická místa bez fyzického cestování. 3DVT obvykle vytváří virtuální prohlídku, která využívá 3D modely a 2D panoramatické obrazy, posloupnost hypertextových odkazů nebo videozáznamů a obrazové modely reálného světa s dalšími prvky, jako jsou zvukové efekty, hudba, vyprávění a text. Na rozdíl od skutečné turistiky je 3DVT přístupný na smartphonu nebo počítači. Jeho cílem je vyvolat zážitek z pohybu po skutečném místě bez skutečného cestování.

3DX:

3DX , také známý jako Auxetik , byl první 3D potištěnou kovovou úsťovou brzdou a první 3D potištěnou kovovou součástí pro střelnou zbraň. Je určen pro vysoce přizpůsobitelnou pušku AR-15. Návrh byl zveřejněn kolem července 2013. Tiskárna, která jej tiskla, není známa, ale brzda byla vytvořena pomocí metody přímého kovového laserového slinování (DMLS) od společnosti Sintercore. Je navržen tak, aby zkrotil zpětný ráz a zvýšení ústí hlavně pistolí AR-15, které byly vybaveny náboji NATO ráže 0,223 (5,56 × 45 mm). Auxetik byl přejmenován na 3DX Sintercore.

3D XPoint:

3D XPoint je technologie energeticky nezávislé paměti (NVM) vyvinutá společně společnostmi Intel a Micron Technology. To bylo oznámeno v červenci 2015 a je k dispozici na otevřeném trhu pod značkou Optane (Intel) od dubna 2017. Bitové úložiště je založeno na změně hromadného odporu ve spojení se stohovatelným cross-grided datovým polem. Počáteční ceny jsou nižší než dynamická paměť s náhodným přístupem (DRAM), ale více než paměť flash.

Virgin Media Two:

Virgin Media Two , také nazývaná Virgin Two , je irský bezplatný televizní kanál provozovaný společností Virgin Media Television.

Virgin Media Two:

Virgin Media Two , také nazývaná Virgin Two , je irský bezplatný televizní kanál provozovaný společností Virgin Media Television.

3e Escadre de Chasse:

3 e Escadre de Chasse 3 e EC nebo 3. stíhací křídlo je stíhací útvar stíhací brigády francouzských vzdušných a vesmírných sil.

No comments:

Post a Comment

5th Battalion, Royal Australian Regiment, 5th Battalion (Australia), 5th Battalion (Western Cavalry), CEF

5. prapor, Královský australský pluk: 5. prapor, Royal Australian Regiment, je pravidelný motorizovaný pěchotní prapor australské armá...