Friday, March 12, 2021

3-D The Catalogue, Thunder Ceptor, Thunder Ceptor

3-D Katalog:

3-D The Catalogue je druhé oficiální živé album a nejnovější vydání německé kapely Kraftwerk pro elektronickou hudbu. To bylo propuštěno 26. května 2017 a vyšlo v několika formátech, včetně Blu-ray box setu se čtyřmi disky, CD box setu s osmi disky a vinylového boxu s devíti disky. Zahrnuje živé verze každé písně Kraftwerku od Autobahn (1974) po Tour de France Soundtracks (2003). Představení byla zaznamenána v období od dubna 2012 do října 2016 na místech po celém světě. Album bylo nominováno za nejlepší album prostorového zvuku a získalo nejlepší taneční / elektronické album na 60. výročních cenách Grammy, což je první vítězství skupiny Grammy.

Thunder Ceptor:

Thunder Ceptor je 3D arkádová arkádová hra, kterou vydala společnost Namco v roce 1986. Uzurpovala si Libble Rabble i Toy Pop jako nejvýkonnější 8bitové arkádové hry společnosti, byla první hrou od nich, která použila analogovou (360stupňovou) joystick a na konci roku vyšlo 3-D pokračování s názvem 3-D Thunder Ceptor II . V roce 2011 Namco retconned obě hry v jejich "UGSF" vesmíru.

Thunder Ceptor:

Thunder Ceptor je 3D arkádová arkádová hra, kterou vydala společnost Namco v roce 1986. Uzurpovala si Libble Rabble i Toy Pop jako nejvýkonnější 8bitové arkádové hry společnosti, byla první hrou od nich, která použila analogovou (360stupňovou) joystick a na konci roku vyšlo 3-D pokračování s názvem 3-D Thunder Ceptor II . V roce 2011 Namco retconned obě hry v jejich "UGSF" vesmíru.

3D tic-tac-toe:

3D tic-tac-toe , také známý pod obchodním názvem Qubic , je abstraktní strategická desková hra, obvykle pro dva hráče. Koncept je podobný tradičnímu tic-tac-toe, ale hraje se v kubické řadě buněk, obvykle 4x4x4. Hráči střídavě umisťují své značky do prázdných buněk v poli. První hráč, který dosáhne čtyř vlastních značek v řadě, vyhrává. Vítězná řada může být vodorovná, svislá nebo úhlopříčná na jedné desce, jako v běžném tic-tac-toe, nebo svisle ve sloupci, nebo diagonální linie přes čtyři desky.

3D tic-tac-toe:

3D tic-tac-toe , také známý pod obchodním názvem Qubic , je abstraktní strategická desková hra, obvykle pro dva hráče. Koncept je podobný tradičnímu tic-tac-toe, ale hraje se v kubické řadě buněk, obvykle 4x4x4. Hráči střídavě umisťují své značky do prázdných buněk v poli. První hráč, který dosáhne čtyř vlastních značek v řadě, vyhrává. Vítězná řada může být vodorovná, svislá nebo úhlopříčná na jedné desce, jako v běžném tic-tac-toe, nebo svisle ve sloupci, nebo diagonální linie přes čtyři desky.

3D tic-tac-toe:

3D tic-tac-toe , také známý pod obchodním názvem Qubic , je abstraktní strategická desková hra, obvykle pro dva hráče. Koncept je podobný tradičnímu tic-tac-toe, ale hraje se v kubické řadě buněk, obvykle 4x4x4. Hráči střídavě umisťují své značky do prázdných buněk v poli. První hráč, který dosáhne čtyř vlastních značek v řadě, vyhrává. Vítězná řada může být vodorovná, svislá nebo úhlopříčná na jedné desce, jako v běžném tic-tac-toe, nebo svisle ve sloupci, nebo diagonální linie přes čtyři desky.

3D Ultra Lionel Traintown:

3D Ultra Lionel Traintown je železniční hra od třetí osoby od společnosti Sierra On-Line pod neformální herní značkou Sierra Attractions s licencí Lionel, LLC. Skládá se z rozložení vlaků, z nichž některá může hráč upravovat.

3-D Ultra Pinball:

3-D Ultra Pinball je řada pinballových počítačových her vyvinutých společností Sierra Entertainment Dynamix. Tyto hry se snaží uniknout z tradiční arkádové pinballové a celovečerní animace, více než jednoho stolu najednou a „dočasných cílů".

3-D Ultra Pinball:

3-D Ultra Pinball je řada pinballových počítačových her vyvinutých společností Sierra Entertainment Dynamix. Tyto hry se snaží uniknout z tradiční arkádové pinballové a celovečerní animace, více než jednoho stolu najednou a „dočasných cílů".

3-D Ultra Pinball (videohra):

3-D Ultra Pinball je videohra vydaná v roce 1995 a je první hrou v sérii 3-D Ultra Pinball .

3D film:

3D filmy jsou filmy, které vytvářejí iluzi trojrozměrné pevnosti, obvykle pomocí speciálních zobrazovacích zařízení. Existují v nějaké formě od roku 1915, ale byly z velké části odsunuty do mezery ve filmovém průmyslu kvůli nákladnému hardwaru a procesům potřebným k výrobě a zobrazení 3D filmu a nedostatku standardizovaného formátu pro všechny segmenty filmu. zábavní průmysl. Přesto byly 3D filmy prominentně uváděny v padesátých letech v americkém kině a později v osmdesátých a devadesátých letech zažily celosvětové oživení díky špičkovým divadlům IMAX a místům s tématikou Disney. 3D filmy se staly stále úspěšnějšími po celém roce 2000 a vyvrcholily úspěchem 3D prezentací Avatara v prosinci 2009, poté se 3D filmy opět snížily na popularitě. Někteří režiséři také zvolili více experimentální přístupy k 3D filmové tvorbě, zejména oslavovaný autor Jean-Luc Godard ve filmu Goodbye to Language .

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl portován na formát kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl portován na formát kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl portován na formát kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl portován na formát kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl portován na formát kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl portován na formát kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl portován na formát kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl portován na formát kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl portován na formát kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl portován na formát kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl portován na formát kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl portován na formát kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl portován na formát kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl portován na formát kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl portován na formát kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl portován na formát kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl portován na formát kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl portován na formát kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl portován na formát kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl portován na formát kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3-D Battles of WorldRunner:

3-D Battles of WorldRunner , původně vydaný v Japonsku jako Tobidase Daisakusen , je videohra z pohledu třetí osoby z pohledu střílečky z roku 1987, vyvinutá a publikovaná společností Square for the Family Computer Disk System. Později byl portován na formát kazety a publikován společností Acclaim pro systém Nintendo Entertainment System.

3D počítačová grafika:

3D počítačová grafika nebo trojrozměrná počítačová grafika jsou grafiky, které používají trojrozměrné znázornění geometrických dat uložených v počítači pro účely provádění výpočtů a vykreslování 2D obrázků. Výsledné obrázky mohou být uloženy pro pozdější prohlížení nebo zobrazeny v reálném čase. Na rozdíl od 3D filmu a podobných technik je výsledek dvourozměrný bez iluze solidnosti.

3D počítačová grafika:

3D počítačová grafika nebo trojrozměrná počítačová grafika jsou grafiky, které používají trojrozměrné znázornění geometrických dat uložených v počítači pro účely provádění výpočtů a vykreslování 2D obrázků. Výsledné obrázky mohou být uloženy pro pozdější prohlížení nebo zobrazeny v reálném čase. Na rozdíl od 3D filmu a podobných technik je výsledek dvourozměrný bez iluze solidnosti.

3D zvukový efekt:

3D zvukové efekty jsou skupina zvukových efektů, které manipulují se zvukem vytvářeným stereofonními reproduktory, reproduktory prostorového zvuku, sadami reproduktorů nebo sluchátky. To často zahrnuje virtuální umístění zdrojů zvuku kdekoli v trojrozměrném prostoru, včetně za, nad nebo pod posluchačem.

3D buněčná kultura:

3D buněčná kultura je uměle vytvořené prostředí, ve kterém je biologickým buňkám povolen růst nebo interakce se svým okolím ve všech třech dimenzích. Na rozdíl od 2D prostředí umožňuje 3D buněčná kultura buňkám in vitro růst ve všech směrech, podobně jako by to byly in vivo. Tyto trojrozměrné kultury se obvykle pěstují v bioreaktorech, malých tobolkách, ve kterých mohou buňky růst do sféroidů, nebo ve 3D buněčných koloniích. V každém bioreaktoru se obvykle pěstuje přibližně 300 sféroidů.

Chatovací místnost:

Termín chatovací místnost nebo chatovací místnost se primárně používá k popisu jakékoli formy synchronních konferencí, příležitostně i asynchronních konferencí. Termín tak může znamenat jakoukoli technologii od online chatu v reálném čase a online interakce s cizími lidmi po plně pohlcující grafické sociální prostředí.

Trojrozměrný šach:

Trojrozměrný šach je jakákoli šachová varianta, která používá více desek představujících různé úrovně a umožňuje šachovým figurkám pohybovat se ve třech fyzických dimenzích. V praktické hře se toho obvykle dosahuje tak, že se vedle sebe rozloží desky představující různé vrstvy.

3D počítačová grafika:

3D počítačová grafika nebo trojrozměrná počítačová grafika jsou grafiky, které používají trojrozměrné znázornění geometrických dat uložených v počítači pro účely provádění výpočtů a vykreslování 2D obrázků. Výsledné obrázky mohou být uloženy pro pozdější prohlížení nebo zobrazeny v reálném čase. Na rozdíl od 3D filmu a podobných technik je výsledek dvourozměrný bez iluze solidnosti.

3D počítačová grafika:

3D počítačová grafika nebo trojrozměrná počítačová grafika jsou grafiky, které používají trojrozměrné znázornění geometrických dat uložených v počítači pro účely provádění výpočtů a vykreslování 2D obrázků. Výsledné obrázky mohou být uloženy pro pozdější prohlížení nebo zobrazeny v reálném čase. Na rozdíl od 3D filmu a podobných technik je výsledek dvourozměrný bez iluze solidnosti.

Kartézský souřadnicový systém:

Kartézský souřadnicový systém v rovině je souřadnicový systém, který specifikuje každý bod jednoznačně dvojicí číselných souřadnic , což jsou znaménkové vzdálenosti k bodu od dvou pevných kolmých orientovaných čar, měřených ve stejné jednotce délky. Každá referenční čára se nazývá souřadnicová osa nebo jen osa systému a bod, kde se setkávají, je jeho počátek v uspořádaném páru (0, 0) . Souřadnice lze také definovat jako polohy kolmých projekcí bodu na dvě osy, vyjádřené jako podepsané vzdálenosti od počátku.

3D skenování:

3D skenování je proces analýzy skutečného objektu nebo prostředí za účelem sběru dat o jeho tvaru a případně jeho vzhledu. Shromážděná data lze poté použít ke konstrukci digitálních 3D modelů.

3D skenování:

3D skenování je proces analýzy skutečného objektu nebo prostředí za účelem sběru dat o jeho tvaru a případně jeho vzhledu. Shromážděná data lze poté použít ke konstrukci digitálních 3D modelů.

Stereo displej:

Stereo displej je zobrazovací zařízení schopné přenášet vnímání hloubky na diváka pomocí stereopse pro binokulární vidění.

Lineární pružnost:

Lineární pružnost je matematický model toho, jak se pevné objekty deformují a jsou vnitřně namáhány v důsledku předepsaných podmínek zatížení. Jedná se o zjednodušení obecnější nelineární teorie pružnosti a odvětví mechaniky kontinua.

3D film:

3D filmy jsou filmy, které vytvářejí iluzi trojrozměrné pevnosti, obvykle pomocí speciálních zobrazovacích zařízení. Existují v nějaké formě od roku 1915, ale byly z velké části odsunuty do mezery ve filmovém průmyslu kvůli nákladnému hardwaru a procesům potřebným k výrobě a zobrazení 3D filmu a nedostatku standardizovaného formátu pro všechny segmenty filmu. zábavní průmysl. Přesto byly 3D filmy prominentně uváděny v padesátých letech v americkém kině a později v osmdesátých a devadesátých letech zažily celosvětové oživení díky špičkovým divadlům IMAX a místům s tématikou Disney. 3D filmy se staly stále úspěšnějšími po celém roce 2000 a vyvrcholily úspěchem 3D prezentací Avatara v prosinci 2009, poté se 3D filmy opět snížily na popularitě. Někteří režiséři také zvolili více experimentální přístupy k 3D filmové tvorbě, zejména oslavovaný autor Jean-Luc Godard ve filmu Goodbye to Language .

3D film:

3D filmy jsou filmy, které vytvářejí iluzi trojrozměrné pevnosti, obvykle pomocí speciálních zobrazovacích zařízení. Existují v nějaké formě od roku 1915, ale byly z velké části odsunuty do mezery ve filmovém průmyslu kvůli nákladnému hardwaru a procesům potřebným k výrobě a zobrazení 3D filmu a nedostatku standardizovaného formátu pro všechny segmenty filmu. zábavní průmysl. Přesto byly 3D filmy prominentně uváděny v padesátých letech v americkém kině a později v osmdesátých a devadesátých letech zažily celosvětové oživení díky špičkovým divadlům IMAX a místům s tématikou Disney. 3D filmy se staly stále úspěšnějšími po celém roce 2000 a vyvrcholily úspěchem 3D prezentací Avatara v prosinci 2009, poté se 3D filmy opět snížily na popularitě. Někteří režiséři také zvolili více experimentální přístupy k 3D filmové tvorbě, zejména oslavovaný autor Jean-Luc Godard ve filmu Goodbye to Language .

Stereoskopie:

Stereoskopie je technika pro vytváření nebo zvyšování iluze hloubky v obrazu pomocí stereopse pro binokulární vidění. Slovo stereoskopie pochází z řečtiny στερεός ( stereos ) „pevný, pevný" a σκοπέω (skopeō) „dívat se, vidět". Jakémukoli stereoskopickému obrazu se říká stereogram . Stereogram původně odkazoval na dvojici stereofonních obrazů, které lze prohlížet pomocí stereoskopu.

Trojrozměrný graf:

Trojrozměrný graf může odkazovat na

  • Graf vložený do trojrozměrného prostoru
  • Graf funkce dvou proměnných, vložený do trojrozměrného prostoru
3D počítačová grafika:

3D počítačová grafika nebo trojrozměrná počítačová grafika jsou grafiky, které používají trojrozměrné znázornění geometrických dat uložených v počítači pro účely provádění výpočtů a vykreslování 2D obrázků. Výsledné obrázky mohou být uloženy pro pozdější prohlížení nebo zobrazeny v reálném čase. Na rozdíl od 3D filmu a podobných technik je výsledek dvourozměrný bez iluze solidnosti.

3D XPoint:

3D XPoint je technologie energeticky nezávislé paměti (NVM) vyvinutá společně společnostmi Intel a Micron Technology. To bylo oznámeno v červenci 2015 a je k dispozici na otevřeném trhu pod značkou Optane (Intel) od dubna 2017. Bitové úložiště je založeno na změně hromadného odporu ve spojení se stohovatelným cross-grided datovým polem. Počáteční ceny jsou nižší než dynamická paměť s náhodným přístupem (DRAM), ale více než paměť flash.

3D modelování:

Ve 3D počítačové grafice je 3D modelování proces vývoje matematické souřadnicové reprezentace libovolného povrchu objektu ve třech rozměrech pomocí specializovaného softwaru. Produkt se nazývá 3D model . Někdo, kdo pracuje s 3D modely, může být označován jako 3D umělec nebo 3D modelář . 3D model lze také zobrazit jako dvourozměrný obraz pomocí procesu zvaného 3D vykreslování nebo použít v počítačové simulaci fyzikálních jevů. 3D model lze fyzicky vytvořit pomocí 3D tiskových zařízení, která vytvářejí 2D vrstvy modelu s trojrozměrným materiálem po jedné vrstvě. Pokud jde o vývoj her, 3D modelování je pouze fází celého procesu vývoje. Jednoduše řečeno, zdrojem geometrie pro tvar objektu může být 1. Návrhář, průmyslový inženýr nebo umělec používající systém 3D-CAD, 2. Stávající objekt, zpětně analyzovaný nebo zkopírovaný pomocí 3D tvarového digitizéru nebo skener nebo 3. Matematická data uložená v paměti na základě číselného popisu nebo výpočtu objektu.

3D modelování:

Ve 3D počítačové grafice je 3D modelování proces vývoje matematické souřadnicové reprezentace libovolného povrchu objektu ve třech rozměrech pomocí specializovaného softwaru. Produkt se nazývá 3D model . Někdo, kdo pracuje s 3D modely, může být označován jako 3D umělec nebo 3D modelář . 3D model lze také zobrazit jako dvourozměrný obraz pomocí procesu zvaného 3D vykreslování nebo použít v počítačové simulaci fyzikálních jevů. 3D model lze fyzicky vytvořit pomocí 3D tiskových zařízení, která vytvářejí 2D vrstvy modelu s trojrozměrným materiálem po jedné vrstvě. Pokud jde o vývoj her, 3D modelování je pouze fází celého procesu vývoje. Jednoduše řečeno, zdrojem geometrie pro tvar objektu může být 1. Návrhář, průmyslový inženýr nebo umělec používající systém 3D-CAD, 2. Stávající objekt, zpětně analyzovaný nebo zkopírovaný pomocí 3D tvarového digitizéru nebo skener nebo 3. Matematická data uložená v paměti na základě číselného popisu nebo výpočtu objektu.

3D modelování:

Ve 3D počítačové grafice je 3D modelování proces vývoje matematické souřadnicové reprezentace libovolného povrchu objektu ve třech rozměrech pomocí specializovaného softwaru. Produkt se nazývá 3D model . Někdo, kdo pracuje s 3D modely, může být označován jako 3D umělec nebo 3D modelář . 3D model lze také zobrazit jako dvourozměrný obraz pomocí procesu zvaného 3D vykreslování nebo použít v počítačové simulaci fyzikálních jevů. 3D model lze fyzicky vytvořit pomocí 3D tiskových zařízení, která vytvářejí 2D vrstvy modelu s trojrozměrným materiálem po jedné vrstvě. Pokud jde o vývoj her, 3D modelování je pouze fází celého procesu vývoje. Jednoduše řečeno, zdrojem geometrie pro tvar objektu může být 1. Návrhář, průmyslový inženýr nebo umělec používající systém 3D-CAD, 2. Stávající objekt, zpětně analyzovaný nebo zkopírovaný pomocí 3D tvarového digitizéru nebo skener nebo 3. Matematická data uložená v paměti na základě číselného popisu nebo výpočtu objektu.

Zařízení lidského rozhraní:

Zařízení lidského rozhraní nebo HID je typ počítačového zařízení, které se obvykle používá lidmi a které přijímá vstup od lidí a poskytuje výstup lidem.

3D film:

3D filmy jsou filmy, které vytvářejí iluzi trojrozměrné pevnosti, obvykle pomocí speciálních zobrazovacích zařízení. Existují v nějaké formě od roku 1915, ale byly z velké části odsunuty do mezery ve filmovém průmyslu kvůli nákladnému hardwaru a procesům potřebným k výrobě a zobrazení 3D filmu a nedostatku standardizovaného formátu pro všechny segmenty filmu. zábavní průmysl. Přesto byly 3D filmy prominentně uváděny v padesátých letech v americkém kině a později v osmdesátých a devadesátých letech zažily celosvětové oživení díky špičkovým divadlům IMAX a místům s tématikou Disney. 3D filmy se staly stále úspěšnějšími po celém roce 2000 a vyvrcholily úspěchem 3D prezentací Avatara v prosinci 2009, poté se 3D filmy opět snížily na popularitě. Někteří režiséři také zvolili více experimentální přístupy k 3D filmové tvorbě, zejména oslavovaný autor Jean-Luc Godard ve filmu Goodbye to Language .

3D film:

3D filmy jsou filmy, které vytvářejí iluzi trojrozměrné pevnosti, obvykle pomocí speciálních zobrazovacích zařízení. Existují v nějaké formě od roku 1915, ale byly z velké části odsunuty do mezery ve filmovém průmyslu kvůli nákladnému hardwaru a procesům potřebným k výrobě a zobrazení 3D filmu a nedostatku standardizovaného formátu pro všechny segmenty filmu. zábavní průmysl. Přesto byly 3D filmy prominentně uváděny v padesátých letech v americkém kině a později v osmdesátých a devadesátých letech zažily celosvětové oživení díky špičkovým divadlům IMAX a místům s tématikou Disney. 3D filmy se staly stále úspěšnějšími po celém roce 2000 a vyvrcholily úspěchem 3D prezentací Avatara v prosinci 2009, poté se 3D filmy opět snížily na popularitě. Někteří režiséři také zvolili více experimentální přístupy k 3D filmové tvorbě, zejména oslavovaný autor Jean-Luc Godard ve filmu Goodbye to Language .

3D zvukový efekt:

3D zvukové efekty jsou skupina zvukových efektů, které manipulují se zvukem vytvářeným stereofonními reproduktory, reproduktory prostorového zvuku, sadami reproduktorů nebo sluchátky. To často zahrnuje virtuální umístění zdrojů zvuku kdekoli v trojrozměrném prostoru, včetně za, nad nebo pod posluchačem.

3D tisk:

3D tisk nebo aditivní výroba je konstrukce trojrozměrného objektu z modelu CAD nebo digitálního 3D modelu. Termín „3D tisk" může odkazovat na různé procesy, ve kterých se materiál ukládá, spojuje nebo zpevňuje pod kontrolou počítače za účelem vytvoření trojrozměrného objektu, přičemž materiál se sčítá, obvykle vrstva po vrstvě.

3D tisk:

3D tisk nebo aditivní výroba je konstrukce trojrozměrného objektu z modelu CAD nebo digitálního 3D modelu. Termín „3D tisk" může odkazovat na různé procesy, ve kterých se materiál ukládá, spojuje nebo zpevňuje pod kontrolou počítače za účelem vytvoření trojrozměrného objektu, přičemž materiál se sčítá, obvykle vrstva po vrstvě.

3D tisk:

3D tisk nebo aditivní výroba je konstrukce trojrozměrného objektu z modelu CAD nebo digitálního 3D modelu. Termín „3D tisk" může odkazovat na různé procesy, ve kterých se materiál ukládá, spojuje nebo zpevňuje pod kontrolou počítače za účelem vytvoření trojrozměrného objektu, přičemž materiál se sčítá, obvykle vrstva po vrstvě.

3D tisk:

3D tisk nebo aditivní výroba je konstrukce trojrozměrného objektu z modelu CAD nebo digitálního 3D modelu. Termín „3D tisk" může odkazovat na různé procesy, ve kterých se materiál ukládá, spojuje nebo zpevňuje pod kontrolou počítače za účelem vytvoření trojrozměrného objektu, přičemž materiál se sčítá, obvykle vrstva po vrstvě.

3D projekce:

3D projekce je návrhová technika používaná k zobrazení trojrozměrného (3D) objektu na dvourozměrném (2D) povrchu. Tyto projekce spoléhají na vizuální perspektivu a analýzu aspektů k promítnutí komplexního objektu pro schopnost prohlížení v jednodušší rovině. Tuto koncepci rozšíření 2D geometrie na 3D zvládl Heron z Alexandrie v prvním století. Herona lze nazvat otcem 3D. 3D projekce je základem koncepce počítačové grafiky, která simuluje proudění tekutin a napodobuje realistické efekty. Zavedení konceptu je přičítáno skupině ILM skupiny Lucas Films. V roce 1982 byla první celá digitální počítačově generovaná sekvence pro soubor filmu Star Trek II: Khanův hněv. Patent z roku 1984 týkající se tohoto konceptu napsal William E Masters, „Počítačový automatizovaný výrobní proces a systém" US4665492A používající hromadné částice k výrobě šálku. Proces ukládání částic je jednou z technologií 3D tisku.

Terciární struktura bílkovin:

Terciární struktura proteinu je trojrozměrný tvar proteinu. Terciární struktura bude mít jeden „hlavní řetězec" jediného polypeptidového řetězce s jednou nebo více sekundárními strukturami proteinů, proteinovými doménami. Boční řetězce aminokyselin mohou interagovat a spojovat se mnoha způsoby. Interakce a vazby postranních řetězců v konkrétním proteinu určují jeho terciární strukturu. Terciární struktura proteinu je definována jeho atomovými souřadnicemi. Tyto souřadnice mohou odkazovat buď na proteinovou doménu, nebo na celou terciární strukturu. Řada terciárních struktur se může složit do kvartérní struktury.

3D rekonstrukce:

V počítačovém vidění a počítačové grafice je 3D rekonstrukce procesem zachycení tvaru a vzhledu skutečných objektů. Tento proces lze provést aktivními nebo pasivními metodami. Pokud je modelu povoleno měnit svůj tvar v čase, označuje se to jako nepružná nebo časoprostorová rekonstrukce.

3D rekonstrukce z více obrázků:

3D rekonstrukce z více obrazů je vytvoření trojrozměrných modelů ze sady obrazů. Jedná se o obrácený proces získávání 2D obrazů z 3D scén.

3D vykreslování:

3D vykreslování je proces 3D počítačové grafiky převodu 3D modelů na 2D obrázky v počítači. 3D vykreslování mohou zahrnovat fotorealistické efekty nebo nefotorealistické styly.

3D skenování:

3D skenování je proces analýzy skutečného objektu nebo prostředí za účelem sběru dat o jeho tvaru a případně jeho vzhledu. Shromážděná data lze poté použít ke konstrukci digitálních 3D modelů.

3D skenování:

3D skenování je proces analýzy skutečného objektu nebo prostředí za účelem sběru dat o jeho tvaru a případně jeho vzhledu. Shromážděná data lze poté použít ke konstrukci digitálních 3D modelů.

3D zvukový efekt:

3D zvukové efekty jsou skupina zvukových efektů, které manipulují se zvukem vytvářeným stereofonními reproduktory, reproduktory prostorového zvuku, sadami reproduktorů nebo sluchátky. To často zahrnuje virtuální umístění zdrojů zvuku kdekoli v trojrozměrném prostoru, včetně za, nad nebo pod posluchačem.

Trojrozměrný prostor:

Trojrozměrný prostor je geometrické nastavení, ve kterém jsou k určení polohy prvku zapotřebí tři hodnoty. Toto je neformální význam pojmu dimenze.

3D skenování:

3D skenování je proces analýzy skutečného objektu nebo prostředí za účelem sběru dat o jeho tvaru a případně jeho vzhledu. Shromážděná data lze poté použít ke konstrukci digitálních 3D modelů.

3D televize:

3D televize ( 3DTV ) je televize, která zprostředkovává vnímání hloubky divákovi pomocí technik, jako je stereoskopické zobrazení, zobrazení s více pohledy, 2D plus-hloubka nebo jakákoli jiná forma 3D zobrazení. Většina moderních 3D televizorů používá aktivní 3D systém závěrky nebo polarizovaný 3D systém a některé jsou autostereoskopické bez nutnosti brýlí. Od roku 2019 již většina 3D televizorů a služeb není k dispozici.

Multigate zařízení:

Vícestupňové zařízení , multibranový MOSFET nebo multibranový tranzistor s efektem pole ( MuGFET ) označuje tranzistor s efektem pole -oxid-kov-polovodič (MOSFET), který obsahuje více než jednu bránu do jednoho zařízení. Vícenásobná hradla mohou být ovládána jednou hradlovou elektrodou, přičemž více povrchů hradel působí elektricky jako jediná brána, nebo nezávislými hradlovými elektrodami. Vícestupňové zařízení využívající nezávislé hradlové elektrody se někdy nazývá tranzistor s efektem pole s více nezávislými hradly ( MIGFET ). Nejčastěji používanými zařízeními s více branami jsou FinFET a GAAFET, což jsou neplanární tranzistory nebo 3D tranzistory .

3D videohra:

3D videohra může odkazovat na:

  • videohra s 3D herní grafikou, která je počítána ve třech směrových rozměrech
  • stereoskopická videohra s efektem stereoskopické hloubky
Všestrannost:

Eventing je jezdecká událost, kde jeden kůň a jezdec kombinují a soutěží s ostatními konkurenty napříč třemi disciplínami drezurní, běžecké a parkurové. Tato událost má kořeny v komplexním jezdeckém testu, který vyžadoval zvládnutí několika typů jízdy. Soutěž může probíhat jako jednodenní akce ( ODE ), kde jsou všechny tři akce dokončeny v jeden den, nebo jako třídenní akce ( 3DE ), která se nyní běžněji koná čtyři dny, s drezurou v prvních dvou následující den, poté následující den cross-country a poslední den pak parkurové skoky v opačném pořadí. Eventing byl dříve znám jako Combined Training a název přetrvává v mnoha menších organizacích. Termín „kombinovaný trénink" je někdy zaměňován s termínem „kombinovaný test", který označuje kombinaci pouze dvou fází, nejčastěji drezúry a parkurového skákání.

Soutěž třídenních románů:

Soutěž Třídenní román je každoroční kanadská literární soutěž pořádaná v září každého roku. Soutěž, která je otevřená spisovatelům z celého světa, dává účastníkům tři dny na napsání románu. Spisovatelům je dovoleno předem naplánovat a nastínit svůj román, samotné psaní však může začít až v den zahájení soutěže, který je tradičně o víkendu Labor Day.

3-deazaneplanocin A:

3-Deazaneplanocin A je léčivo, které působí jak jako inhibitor syntézy S- adenosylhomocysteinu , tak také jako inhibitor histonmethyltransferázy EZH2. Studie ukázaly, že má in vitro proti řadě různých nádorových buněčných linií.

Homestar Runner:

Homestar Runner je americký flashový animovaný surrealistický komediální webový seriál vytvořený Mikem a Mattem Chapmany, známými také jako The Brothers Chaps. Míchá surrealistický humor, sebeparodii a odkazy na popkulturu, zejména videohry, klasickou televizi a populární hudbu.

3-dehydrokarnitin:

3-Dehydrokarnitin je meziprodukt při výrobě karnitinu.

Kyselina 3-dehydrochinová:

Kyselina 3-dehydrochinová ( DHQ ) je prvním karbocyklickým meziproduktem shikimální dráhy. Je vytvořen z 3-deoxyarabinoheptulosonátu 7-fosfátu, 7-uhlíkové kyseliny ulonové, enzymem DHQ syntáza. Mechanismus uzavření kruhu je složitý, ale zahrnuje aldolovou kondenzaci na C-2 a C-7.

Kyselina 3-dehydrošikimová:

Kyselina 3-dehydrošikimová je chemická sloučenina příbuzná kyselině shikimové . 3-DHS je k dispozici ve velkém množství prostřednictvím inženýrství dráhy kyseliny shikimové.

Kyselina 3-dehydrošikimová:

Kyselina 3-dehydrošikimová je chemická sloučenina příbuzná kyselině shikimové . 3-DHS je k dispozici ve velkém množství prostřednictvím inženýrství dráhy kyseliny shikimové.

Allylestrenol:

Allylestrenol , prodávaný mimo jiné pod značkami Gestanin a Turinal , je progestinový lék, který se používá k léčbě opakovaného a hrozícího potratu a k prevenci předčasného porodu u těhotných žen. S výjimkou prokázaného nedostatku progesteronu se však jeho použití pro tyto účely již nedoporučuje. Používá se také v Japonsku k léčbě benigní hyperplazie prostaty (BPH) u mužů. Léčba se používá samostatně a není formulována v kombinaci s estrogenem. Užívá se ústy.

3-démon:

3-Demon je drátová bludiště pro MS-DOS založená na Pac-Manovi . To bylo propuštěno PC Research v roce 1983 jako shareware.

3-deoxy-2-octulosonidáza:

3-Deoxy-2-octulosonidáza je enzym se systematickým názvem kapsulární-polysacharid 3-deoxy-D-manno-2-octulosonohydroláza . Tento enzym katalyzuje následující chemickou reakci

Endohydrolýza beta-ketopyranosidových vazeb 3-deoxy-D-manno-2-oktulosonátu v kapsulárních polysacharidech
7-fosfát kyseliny 3-deoxy-D-arabino-heptulosonové:

7-fosfát ( DAHP ) 3-deoxy- d - arabino- heptalosonová kyselina ( DAHP ) je 7-uhlíková kyselina ulonová. Tato sloučenina se nachází v dráze biosyntézy kyseliny shikimové a je meziproduktem při výrobě aromatických aminokyselin.

7-fosfát kyseliny 3-deoxy-D-arabino-heptulosonové:

7-fosfát ( DAHP ) 3-deoxy- d - arabino- heptalosonová kyselina ( DAHP ) je 7-uhlíková kyselina ulonová. Tato sloučenina se nachází v dráze biosyntézy kyseliny shikimové a je meziproduktem při výrobě aromatických aminokyselin.

7-fosfát kyseliny 3-deoxy-D-arabino-heptulosonové:

7-fosfát ( DAHP ) 3-deoxy- d - arabino- heptalosonová kyselina ( DAHP ) je 7-uhlíková kyselina ulonová. Tato sloučenina se nachází v dráze biosyntézy kyseliny shikimové a je meziproduktem při výrobě aromatických aminokyselin.

7-fosfát kyseliny 3-deoxy-D-arabino-heptulosonové:

7-fosfát ( DAHP ) 3-deoxy- d - arabino- heptalosonová kyselina ( DAHP ) je 7-uhlíková kyselina ulonová. Tato sloučenina se nachází v dráze biosyntézy kyseliny shikimové a je meziproduktem při výrobě aromatických aminokyselin.

7-fosfát kyseliny 3-deoxy-D-arabino-heptulosonové:

7-fosfát ( DAHP ) 3-deoxy- d - arabino- heptalosonová kyselina ( DAHP ) je 7-uhlíková kyselina ulonová. Tato sloučenina se nachází v dráze biosyntézy kyseliny shikimové a je meziproduktem při výrobě aromatických aminokyselin.

7-fosfát kyseliny 3-deoxy-D-arabino-heptulosonové:

7-fosfát ( DAHP ) 3-deoxy- d - arabino- heptalosonová kyselina ( DAHP ) je 7-uhlíková kyselina ulonová. Tato sloučenina se nachází v dráze biosyntézy kyseliny shikimové a je meziproduktem při výrobě aromatických aminokyselin.

Kyselina 3-deoxy-D-manno-okt-2-ulosonová:

Kyselina 3-deoxy- d - manno -okt-2-ulosonová je kyselina ulosonová z 2-ketooktosy, která je používána bakteriemi při syntéze lipopolysacharidů. Předpona d - manno naznačuje, že čtyři chirální centra mají stejnou konfiguraci jako d - manóza.

Kináza kyseliny 3-deoxy-D-manno-octulosonové:

Kináza 3-deoxy-D-manno-octulosonové kyseliny je enzym se systematickým názvem ATP: (KDO) -lipid IVA 3-deoxy-alfa-D-manno-okt-2-ulopyranóza 4-fosfotransferáza . Tento enzym katalyzuje následující chemickou reakci

alfa-Kdo- (2-> 6) -lipid IVA + ATP 4-O-fosfo-alfa-Kdo- (2-> 6) -lipid IVA + ADP
Aldoláza 3-deoxy-D-pentulosonové kyseliny:

Aldoláza 3-deoxy-D-pentulosonové kyseliny může odkazovat na:

  • 2-dehydro-3-deoxy-D-pentonát aldoláza, enzym
  • 2-dehydro-3-deoxy-L-pentonát aldoláza, enzym
7-fosfát kyseliny 3-deoxy-D-arabino-heptulosonové:

7-fosfát ( DAHP ) 3-deoxy- d - arabino- heptalosonová kyselina ( DAHP ) je 7-uhlíková kyselina ulonová. Tato sloučenina se nachází v dráze biosyntézy kyseliny shikimové a je meziproduktem při výrobě aromatických aminokyselin.

Cordycepin:

Cordycepin , nebo 3'-deoxyadenosin , je derivát nukleosidového adenosinu, který se odlišuje od posledně uvedeného absencí hydroxyskupiny v poloze 3 'jeho ribózové skupiny. Původně byl extrahován z houby Cordyceps militaris , ale nyní jej lze vyrábět synteticky. To je také nalezené v jiných Cordyceps druhů, stejně jako Ophiocordyceps sinensis .

3-deoxyantokyanidin:

3-Deoxyanthocyanidiny a jejich glykosidy jsou molekuly s antokyanidinovým hlavním řetězcem, kterému chybí hydroxylová skupina v poloze 3 na C-kruhu. Tato nomenklatura je inverzní k té, která se běžně používá u flavonoidů, kde se předpokládá, že hydroxyskupina chybí, pokud není uvedena, např. Flavan-3-ol, flavan-4-ol, flavan-3,4-ol a flavonol. .

7-fosfát kyseliny 3-deoxy-D-arabino-heptulosonové:

7-fosfát ( DAHP ) 3-deoxy- d - arabino- heptalosonová kyselina ( DAHP ) je 7-uhlíková kyselina ulonová. Tato sloučenina se nachází v dráze biosyntézy kyseliny shikimové a je meziproduktem při výrobě aromatických aminokyselin.

3-deoxyglukoson:

3-Deoxyglucosone (3DG) je cukr, který je pozoruhodný, protože to je marker pro diabetes. 3DG reaguje s proteinem za vzniku pokročilých glykačních koncových produktů (AGE), které přispívají k onemocněním, jako jsou vaskulární komplikace cukrovky, aterosklerózy, hypertenze, Alzheimerovy choroby, zánětu a stárnutí.

Luteoforol:

Luteoforol je chemická sloučenina patřící do třídy flavan-4- olů flavonoidů.

5-DBFPV:

5-DBFPV je stimulant třídy katinonů, který se prodává online jako značková droga. Jedná se o analog MDPV, kde byla methylendioxyfenylová skupina nahrazena dihydrobenzofuranem.

Trojrozměrný prostor:

Trojrozměrný prostor je geometrické nastavení, ve kterém jsou k určení polohy prvku zapotřebí tři hodnoty. Toto je neformální význam pojmu dimenze.

3-dimenzionální shoda:

V matematické disciplíně teorie grafů je trojrozměrná shoda zobecněním bipartitního shody s 3-partitovými hypergrafy. Nalezení největší trojrozměrné shody je v teorii výpočetní složitosti dobře známým NP-těžkým problémem.

Trojrozměrný fenolový křemen:

Trojrozměrný fenolový křemen ( 3DQP ) je materiál na bázi fenolu složený z křemenného látkového materiálu impregnovaného fenolovou pryskyřicí a lisovaného za tepla. Po vytvrzení lze 3DQP zpracovat stejným způsobem jako kovy a je odolný a nehořlavý. 3DQP se používá k výrobě vozidel pro návrat jaderných zbraní (RV).

3D film:

3D filmy jsou filmy, které vytvářejí iluzi trojrozměrné pevnosti, obvykle pomocí speciálních zobrazovacích zařízení. Existují v nějaké formě od roku 1915, ale byly z velké části odsunuty do mezery ve filmovém průmyslu kvůli nákladnému hardwaru a procesům potřebným k výrobě a zobrazení 3D filmu a nedostatku standardizovaného formátu pro všechny segmenty filmu. zábavní průmysl. Přesto byly 3D filmy prominentně uváděny v padesátých letech v americkém kině a později v osmdesátých a devadesátých letech zažily celosvětové oživení díky špičkovým divadlům IMAX a místům s tématikou Disney. 3D filmy se staly stále úspěšnějšími po celém roce 2000 a vyvrcholily úspěchem 3D prezentací Avatara v prosinci 2009, poté se 3D filmy opět snížily na popularitě. Někteří režiséři také zvolili více experimentální přístupy k 3D filmové tvorbě, zejména oslavovaný autor Jean-Luc Godard ve filmu Goodbye to Language .

3-dimethylaminoakrolein:

3-dimethylaminoakrolein je organická sloučenina se vzorcem Me 2NC (H) = CHCHO. Je to světle žlutá kapalina rozpustná ve vodě. Sloučenina má řadu užitečných a neobvyklých vlastností, např. „Způsobuje zvrácení hypnotického účinku morfinu u myší" a má „stimulační účinek u lidí".

Thunder Ceptor:

Thunder Ceptor je 3D arkádová arkádová hra, kterou vydala společnost Namco v roce 1986. Uzurpovala si Libble Rabble i Toy Pop jako nejvýkonnější 8bitové arkádové hry společnosti, byla první hrou od nich, která použila analogovou (360stupňovou) joystick a na konci roku vyšlo 3-D pokračování s názvem 3-D Thunder Ceptor II . V roce 2011 Namco retconned obě hry v jejich "UGSF" vesmíru.

3E:

3E nebo 3-E mohou odkazovat na:

  • 3e, obecný zábavní kanál v Irsku
  • 3. poledník na východ
  • Třetí vydání v edicích Dungeons & Dragons
  • NY 3E, alternativní název pro cestu státu New York 104
  • OK-3E, zkratka pro Oklahoma State Highway 3
  • 3E, model motoru Toyota E.
  • 3 e , zkratka pro 3ème , třetí pořadové číslo ve francouzském jazyce
  • 3Ε, zkratka pro společnost Coca-Cola Hellenic Bottling Company
IEC 60320:

Spojky zařízení IEC 60320 pro domácnost a podobné obecné účely jsou souborem norem Mezinárodní elektrotechnické komise (IEC), které specifikují nezamykatelné konektory pro připojení napájecích kabelů k elektrickým zařízením s napětím nepřesahujícím 250 V (střídavý proud) a jmenovitým proudem nepřesahujícím 16 A. Pro různé kombinace požadavků na proud, teplotu a uzemnění jsou specifikovány různé typy konektorů. Na rozdíl od konektorů IEC 60309 nejsou kódovány pro napětí; uživatelé musí zajistit, aby jmenovité napětí zařízení bylo kompatibilní se síťovým napájením. Norma používá termín vazební člen pro zahrnutí konektorů na napájecích šňůrách a napájecích vstupech a zásuvkách zabudovaných do zařízení.

3-Epi-6-deoxokatasteron 23-monooxygenáza:

3-Epi-6-deoxokatasteron 23-monooxygenáza (EC 1.14.13.112 , cytochrom P450 90C1 , CYP90D1 , CYP90C1 ) je enzym se systematickým názvem 3-epi-6-deoxokatasteron, NADPH: kysličník oxidoreduktáza (C-23-hydroxylační) . Tento enzym katalyzuje následující chemickou reakci

(1) 3-epi-6-deoxocathasterone + NADPH + H + + 2 O 6-deoxotyphasterol + NADP + + H 2 O
(2) (22S, 24R) -22-hydroxy-5-alfa-ergostan-3-on + NADPH + H + + 2 O 3-dehydro-6-deoxoteasterone + NADP + + H 2 O
3-Ethyl-3-pentanol:

3-ethyl-3-pentanol, také známý jako 3-ethylpentan-3-olu, je terciární alkohol s molekulovým vzorcem C 7H 16 O.

3-Ethylfenol:

3-Ethylfenol je fenol nacházející se ve vzorcích moči sloních samic.

3-Ethyl-3-pentanol:

3-ethyl-3-pentanol, také známý jako 3-ethylpentan-3-olu, je terciární alkohol s molekulovým vzorcem C 7H 16 O.

3-Ethylpentan:

3-Ethylpentane (C 7H 16) je rozvětvený nasycený uhlovodík. Je to alkan a jeden z mnoha strukturních izomerů heptanu, který se skládá z pěti uhlíkových řetězců se dvěma uhlíkovými větvemi na středním uhlíku.

3-Ethylfenol:

3-Ethylfenol je fenol nacházející se ve vzorcích moči sloních samic.

Přebytek-3:

Binární kód přebytek-3 , 3-přebytek nebo 10-přebytek-3 , posunutý binární nebo Stibitzův kód je samoobslužný binárně kódovaný dekadický (BCD) kód a číselný systém. Jedná se o zaujaté zastoupení. Kód Excess-3 byl použit na některých starších počítačích, mimo jiné i v pokladnách a ručních přenosných elektronických kalkulačkách ze 70. let.

Přebytek-3:

Binární kód přebytek-3 , 3-přebytek nebo 10-přebytek-3 , posunutý binární nebo Stibitzův kód je samoobslužný binárně kódovaný dekadický (BCD) kód a číselný systém. Jedná se o zaujaté zastoupení. Kód Excess-3 byl použit na některých starších počítačích, mimo jiné i v pokladnách a ručních přenosných elektronických kalkulačkách ze 70. let.

Šedý kód:

Odražený binární kód ( RBC ), známý také jako odražený binární ( RB ) nebo Grayův kód po Frankovi Grayovi, je uspořádání systému binárních čísel tak, že dvě po sobě jdoucí hodnoty se liší pouze v jednom bitu.

Liga Illinois – Indiana – Iowa:

Illinois – Indiana – Iowa League byla organizace Minor League Baseball, která fungovala po lepší část 60 let, většinou v těchto třech státech. Liga začala hrát v roce 1901 a rozpustila se po sezóně 1961. Lidově to bylo známé jako Liga tří – I a někdy žertem jako Liga tří očí .

3F:

3F nebo 3-F mohou odkazovat na:

  • 3F (hudba), podpis klíče tří bytů
  • Fagligt Fælles Forbund
  • Fangio, Farina, Fagioli - řidiči továrního týmu Alfa Romeo
  • 3 Fonteinen - belgický pivovar se specializací na gueuze a kriek
  • 0x3F, ASCII kód ​​pro otazník

No comments:

Post a Comment

5th Battalion, Royal Australian Regiment, 5th Battalion (Australia), 5th Battalion (Western Cavalry), CEF

5. prapor, Královský australský pluk: 5. prapor, Royal Australian Regiment, je pravidelný motorizovaný pěchotní prapor australské armá...